למרות הביקורות שחטפה על הסדרה בנטפליקס: ההישג המטורף של מייגן מרקל

אבל אם יש משהו שהדוכסית מסאסקס מתמחה בו זה לעשות מהלימונים מיליונים - וגם הפעם היא לא מאכזבת • זאת למרות כישלון הסדרה החדשה שלה בענקית הסטרימינג

מייגן מרקל. צילום: מתוך With Love, Meghan, נטפליקס

הכישלון הוא מתוק: מבחינת הביקורות, תוכנית הלייף סטייל החדשה של מייגן מרקל היא בגדול כישלון די מביך, אבל אם יש משהו שהדוכסית מסאסקס מתמחה בו זה לעשות מהלימונים מיליונים - וגם הפעם היא לא מאכזבת.

לטובת מי שפחות מתחבר לניסיונות של מרקל (43) להפוך למרת'ה סטיוארט, נסכם ונאמר כי אחרי שכשלה כפודקאסטרית ומפיקת סרטי דוקו, הצ'ילבה של משפחת המלוכה הבריטית החליטה שזה יהיה רעיון טוב להתייצב מאחורי המצלמה ולהנחות במסגרת העסקה הכושלת שלה עם ענקית הסטרימינג נטפליקס סדרת לייף סטייל בשם "באהבה מייגן".

הסדרה בת שמונה הפרקים, שעלתה לאוויר ב-4 במרץ, מציגה את הדוכסית מסאסקס חולקת תובנות על בישול, ניהול בית ותכנון מסיבות, לעיתים קרובות בליווי אורחים מפורסמים.

"באהבה, מייגן", צילום: NETFLIX

כמו בערך בכל דבר שהיא עושה מאז שהתחתנה עם הנסיך הארי, התוכנית ברובה זכתה לביקורות קטלניות למדי מצד מבקרים וצופים שהגדירו אותה בין היתר כבדיחה פתטית, מאולצת ולא כנה, אך מתברר שבאופן מופלא ולמרות הכל - הסדרה הכושלת שווה לדוכסית מיליונים ולא מעט מהם.

איך זה אפשרי? ובכן, ההסבר הוא פשוט למדי ושורשיו במה שמכונה MIV (Media Impact Value) - במילים פשוטות, מדובר במדד המנתח נתונים כמותיים ואיכותיים כדי לקבוע את ערך ההשפעה התקשורתית של פעולות שיווק מבוססות משפיענים על תדמית המותג.

"באהבה, מייגן", צילום: NETFLIX

כאמור, כשזה מגיע לסדרה של מרקל, נראה שהעסקה משתלמת בכל זאת ולמרות הכל, שכן נתונים חדשים שסיפקה חברת Launchmetrics מראים שהסדרה הניבה למותג שלה לבדו 10 מיליון דולר (7.7 מיליון פאונד) בערך השפעת מדיה בין התאריכים 4 ל-11 במרץ.

אז איך זה עובד בפועל: מאזכורים וחשיפה על המסך של המותג שלה As Ever - והוא לא המותג היחיד שקוצר פירות: באחד הפרקים מייגן לובשת סוודר של מותג הטקסטיל האיטלקי היוקרתי לורו פיאנה, חשיפה שלפי הדיווחים הניבה לחברה רווחים בשווי משוער של כמיליון דולר (771 אלף פאונד), הופעת סוודר מקשמיר של המעצבת ג'ני קיין הניבה לה רווחים משוערים של כ-407 אלף דולר (383 אלף פאונד), ושמלה עם הדפס הספינה של המעצבת אמיליה ויקסטד ייצרה לה רווח משוער של כ-362 אלף דולר (279 אלף פאונד).

"באהבה, מייגן", צילום: JAKE ROSENBERG/NETFLIX

וזה לא נגמר פה עבור מרקל: למרות שהסדרה קיבלה ציון נמוך של 2.4 מתוך 10 באתר IMDB שמעיד על חוסר שביעות רצון רחב מצד הצופים, במונחים של נתוני צפייה, הסדרה משכה 2.6 מיליון צפיות וצברה 12.6 מיליון שעות צפייה מאז השקתה, מה שהכניס אותה במפתיע לרשימת עשרת הגדולים של נטפליקס, שאף חידשה אותה לעונה שנייה שכבר צולמה לפי הדיווחים, וצפויה לעלות לאוויר בסתיו הקרוב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר