בן-אל תבורי חושף: "אני סובל ממאניה דיפרסיה"

שלושה חודשים לאחר חשיפת ההקלטות הקשות, מנצל הזמר את יום הולדתו של בנו, מתנצל על הדברים וחושף כי הוא סובל ממחלה נפשית שגרמה לו להתפרצויות

בן-אל תבורי, צילום: משה נחומוביץ

שלושה חודשים לאחר פרשת ההדלפות הדרמטיות של הקלטות בהן הוא נשמע מתבטא בבוטות נגד אורטל עמר ובנם המשותף תו פרינס, בן-אל תבורי מנצל את יום הולדתו של בנו הקטן ופונה אליו בברכת יום הולדת מרגשת, בה הוא גם חושף לראשונה התמודדות לא פשוטה עם מאניה דיפרסיה.

"ילד שלי, זה היום שלך", פתח תבורי (30) הנרגש את הפוסט שהקדיש היום (שלישי) לבנו תו פרינס, שחוגג היום 4 מתחת לתמונה של השניים מחובקים ברגע מתוק של אהבה בין אב לבנו. "היום אתה בן 4. מי היה מאמין. איך הזמן טס", כתב ומיד עבר לתאר את השתלשלות האירועים מאז דלפו ההקלטות שלו משיחות עם בת זוגו לשעבר ואמו של תו פרינס, אורטל עמר, שהותירו זעזוע בקרב רבים ועוררו כעס ציבורי ועליהום לא פשוט על תבורי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Benel Tavori (@beneltavori)

"אתחיל בזה שלצערי בחודשים האחרונים דלפו הקלטות אישיות ביני לבינך אמך, הקלטות שלא ציפיתי שתשמע כשתגדל, כי הן לא באמת היו מכוונות אליך, אבל אתה תשמע", פנה תבורי לבכורו כמו מכה על חטא ואז חשף אבחנה רפואית שלא הייתה ידועה עד היום: "לצערי הרב לא יודעים, אבל אני מאובחן במאניה כבר מגיל 18 שלפעמים מתפרצת, במיוחד על אנשים שאני אוהב ויכולים לגעת לי ברגש", חשף תבורי את מה שאולי יכול להסביר את ההתפרצות הבוטה באותן הקלטות שהודלפו.

"אז ילד יקר שלי, שתדע שכלום לא היה מכוון אליך ואני מצטער על המילים הקשות", כתב תבורי לבנו הקטן והוסיף: "המאניה זה לא תירוץ לשום התנהגות ושום צורת דיבור ואני מצטער בין היתר בפני כל מי ששמע את ההקלטות", אמר והוסיף כי לעולם לא יסלח לעצמו על כך שאיפשר לעצמו להגיע למקום הזה. "אני יושב כל יום עם עצמי, כל רגע, ומתגעגע אליך. מתגעגע לחיבוק ,לריח, לעיניים שלך", המשיך תבורי לספר על הגעגועים לתו הקטן שמתגורר בארץ עם עמר, בזמן שתבורי אסף לאחרונה את מטלטליו ועבר לתקופה לא מוגדרת לארצות הברית (שם הוא עובד על פיתוח הקריירה שלו לאחר הפרידה מסטטיק וגם מתחזק זוגיות עם דני לוי, הסטילייסטית של קים קרדשיאן).

בן-אל תבורי ואורטל עמר בבית המשפט, צילום: קוקו

"אני כותב בדמעות כי בא לי שפשוט תקפוץ עליי ותחבק אותי כל כך חזק, במיוחד אחרי התקופה המחורבנת הזאת ותגיד לי שאתה אוהב אותי", כתב. "תו תו, אני מאחל שבעזרת ה׳ תגדל ותהיה גבר גבר ואני אעשה הכל אבל הכל כדי שאתה תתגאה בי ותזכור תמיד שאתה הילד שלי", ביקש תבורי להעביר את המסר לבנו על האהבה הבלתי נגמרת שלו אליו, גם אם כרגע זה נעשה ברשתות החברתיות ולא באופן אישי.

"אני אוהב אותך עד כלות נשמתי ולא משנה מה יגידו רעשי הרקע", ביקש להבהיר לבנו, "אתה תמיד בראש שלי ,בלב שלי, ובחיים שלי. המון מזל טוב עד 120. תודה לך שבאת לעולם. תודה לך שאתה קיים. אבא תמיד אוהב ויאהב אותך, לא משנה מה יגידו לך. אל תתייחס לרעשי רקע" ביקש לסיום מבנו, וחתם: "תמיד לצידך, אבא".

כזכור, באוגוסט השנה דלפו לרשת הקלטות שהכילו תוכן קשה ובוטה, בהן נשמע תבורי עושה שימוש במילים קשות נגד עמר ואף מציין כי אינו מעוניין לראות את בנו."אורטל מאמי, אל תנסי להדליק אותי. ההחלטה עד מחר יכולה להזיז לי את הביצה. השופטת הולכת להיות פסולה. אני הולך להגיש מכתב פסילה לשופטת, אני עד אז לא מגיע, מאמי. וגם את תשלמי לי קנסות, אני אוכיח לך את זה, נשמה. תירגעי, אני לא רוצה לראות את הילד יותר, לא רוצה", נשמע תבורי מטיח בזעם.

"אני לא מבין איך מכריחים אותי לראות את הילד. לא מתחייב לזמני שהות, אין זמני שהות. לכי תתבעי ולכי להוצאה לפועל...מסכן הילד שלך, יא חתיכת שטן, אני מסית את הילד עלייך. בן ז*** אם אני לא אומר שאמא שלו זבל ואמא שלו זבל...תני לי לקחת הילד, תראי איזו הסתה אני עושה לך לילד. בן ז*** אם הילד חוזר ולא אומר לך 'אמא זבל'".

תבורי התנצל לאחר הסערה הציבורית שעוררו דבריו, אך זו הפעם הראשונה בה הוא חושף את ההתמודדות בת העשור פלוס שלו עם מאניה דיפרסיה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר