חם מהתנור הצצה לפרויקטים החמים של קיץ 2024

הפרוייקטים החמים של הקיץ

פרויקט התמרים אילת . צילום: משרד אורן אדריכלים

אילת, מרכז העיר

יוסי אברהמי: 64 יח"ד, 8 קומות

על הסביבה: הפרויקט נבנה במקום בו עמדה במשך 30 שנה חנות הצילום המיתולוגית של בני ונצר, אייקון אילתי ותיק. הפרויקט ממוקם בסמוך למרכז העסקים והבילוי בעיר ומשקיף לנופם היפיפה של הרי אדום ולים האדום. האזור מתאפיין בחוויית מגורים משפחתית ונעימה במרכז העיר המוכר והשוקק.

מה בונים: קבוצת יוסי אברהמי בונה פרויקט בוטיק ברחוב התמרים 13 במרכז העיר אילת, הכולל בניין מגורים יוקרתי בן 8 קומות עם 64 יח"ד בגדלים שונים וקומת מסחר בקרקע. תמהיל הדירות כולל דירות 2-3 חדרים ופנטהאוזים. נותרה למכירה דירת 2 חדרים אחרונה. על התכנון אחראי משרד אורן אדריכלים.

 כמה עולה: החל מ-1,750,000 שקל לדירות 3 חדרים.

בפרויקט צרפתי בפארק של צרפתי שמעון בבאר שבע, צילום: (הדמיה) :וויופוינט

באר שבע, הפארק

צרפתי שמעון: 700 יח"ד, 30 בניינים

על הסביבה:  שכונת הפארק היא אחת השכונות החדשות בעיר, שנבנית ליד נחל באר שבע, סמוך למתחם איקאה. השכונה משתרעת על פני כ-1,150 דונם וייבנו בה כ-4,500 יח"ד בבניינים בני 3-8 קומות ובתים צמודי קרקע. השכונה מציעה גם את האגם המלאכותי הגדול בארץ, טיילת על הנחל ואמפי פארק עם 12 אלף מקומות ישיבה, לצד מוסדות ציבור ומרכז מסחרי גדול.

מה בונים: קבוצת צרפתי שמעון בונה את פרויקט "צרפתי בפארק", הכולל כ-700 יח"ד ב-30 בניינים, עם תמהיל דירות מגוון: 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. החברה משווקת כיום את השלב שלישי והאחרון בפרויקט.

כמה עולה: דירת 4 חדרים החל מ-1.65 מיליון שקל.

רובע 12 קצרין . אבני דרך וי.ד. ברזאני ., צילום: (הדמיה): ויופוינט

דרום מערב קצרין

אבני דרך | ברזאני: 1,800 יח"ד

על הסביבה: בסמוך לנחל הזויתן ואל נוף הכנרת, קם רובע מגורים חדש וייחודי בשיטת "תכנן ובנה". החברות היזמיות אחראיות על התכנון, עבודות הפיתוח והבניה בטווח של ארבע שנים בלבד. בשכונה מתוכננים מתחמי מסחר ותעסוקה, שני בתי מלון, מבני ציבור ועשרות דונמים של שטחים פתוחים. בסמוך לשכונה יוקם פארק, גן זואולוגי ואמפי עם 500 מקומות ישיבה. נחל קצרין חוצה את השכונה.

מה בונים: כ-1,800 יח"ד על פני 667 דונם. תמהיל הדירות יהיה מגוון: צמודי קרקע דו משפחתיים, צימרים ובנייני מגורים של 4-5 קומות המציעים דירות של 3-5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן.

מה המחיר: החל מ-1.25 מיליון שקל לדירת 3 חדרים.

פרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב בקריית אתא, צילום: ספרינג

קרית אתא, גבעת אלונים

שרביב: 558 יח"ד, החל ממגדלים ועד צמודי קרקע

על הסביבה: גבעת אלונים היא שכונה בעלת אופי כפרי וקהילתי. הבנייה מדורגת באופן בו אף בניין לא מסתיר את הנוף לבניין שמאחוריו, כשהשכונה סמוכה לחורשה ויש בה שטחים ירוקים רחבי ידיים. בית הספר ואשכול הגנים, כמו גם גינת המשחקים ממוקמים, במרכז השכונה.

מה בונים: גבעת אלונים תכלול כ-2,100 יח"ד, רובן נבנו ונבנות על ידי חברת שרביב. עד כה שרביב בנה 622 יח"ד בשכונה, וכיום משווק השלב השני שיכלול 558 יח"ד נוספות, בתמהיל מגוון – החל ממגדלים ועד לצמודי קרקע דו משפחתיים. בשלב זה שרביב משווקת שלושה מגדלים בני 20 קומות.

כמה עולה: מחיר ממוצע של כ-18 אלף שקל למ"ר.

רמי לוי נדלן ודן נדלן . פרויקט פריים גרוזלם., צילום: דמיהviewpoint הדמיה - ...

ירושלים, הולילנד

דן נדל"ן | רמי לוי נדל"ן: 268 יח"ד, 3 מגדלים

על הסביבה: מתחם הולילנד-צפון שבו ייבנה הפרויקט מאופיין בפיתוח סביבתי מתקדם הכולל פארק ענק. למרגלות השכונה נמצאת שמורת הטבע "עמק הצבאים", על שטח של כ-250 דונם, כאשר קניון מלחה, אצטדיון טדי, היכל ארנה, הגן הטכנולוגי ותחנת הרכבת נמצאים בקרבת מקום. למתחם נגישות גבוהה לכביש 16 ולדרך בגין.

מה בונים?

פרויקטPRIME JERUSALEM  הינו קומפלקס מגורים ייחודי המציע שלושה מגדלים בני 18 קומות ו-268 דירות בנוות 3-6 חדרים, לכולן נוף לעיר או לפארק. הפרויקט משלב בתוכו מתחם מסחרי של כ-1,500 מ"ר, הכולל בתי קפה וחנויות. יוצא לשיווק לקראת סוף 2024.

כמה עולה: המחירים בסביבת הפרויקט עומדים על כ-40 אלף למ"ר.

פרויקט דרא ושתית פסגת זאב, צילום: (הדמיה): סטודיו הקוביה

ירושלים, פסגת זאב

שתית: 155 יח"ד, 7 בניינים

על הסביבה: ממוקם במרכז פסגת זאב וצופה לנוף יפיפה של נחל זמרי. מדובר בפרויקט ראשון בשכונה לאחר תקופה ארוכה שבה לא נבנו בה פרויקטים חדשים. הביקוש לדירות הוא בעיקר מקרב תושבי השכונה ומקרב משקיעים.

מה בונים: פרויקט "פסגת גל" הוא פרויקט מעורב הכולל 5 בניינים בני 7 קומות ו-155 דירות סה"כ, 3, 4 ו-5 חדרים, ופנטהאוזים. תחילה ישווקו 90 יח"ד בשוק החופשי, והשאר ישווקו בהמשך במחיר למשתכן.

כמה עולה: החל מ-2.520 מיליון שקל לדירת 3 חדרים 77 מ"ר.

אלמוגים פרויקט אלומה יבנה, צילום: (הדמיה) :evolve medua

יבנה, מרכז העיר

אלמוגים | WGROUP: 273 יח"ד, 3 מגדלים

על הסביבה: המתחם מוקם במרכז העיר יבנה, בקרבה לשתי תחנות הרכבת ולכבישים מרכזיים. בנוסף, לצד המתחם ישנה פנינת טבע קסומה לבילוי עם הילדים או לטיול רומנטי בין ערביים – קטע נחל שלאורכו שבע בריכות מוריקות, מדשאות, טראסות וגשרים ציוריים.

מה בונים: מתחם  ALUMA הינו קומפלקס מגורים אורבני המציע 3 מגדלי יוקרה בגובה 25 קומות ו-273 דירות בנות 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. המתחם משלב קומת מסחר עם מגוון חנויות נוחות, כמו בתי קפה ומסעדות, בנוסף לחדר כושר, מועדון דיירים וחניון תת קרקעי.

כמה עולה: דירת 4 חדרים בשטח של כ-107 מ"ר ומרפסת 15 מ"ר החל מ-2.487 מיליון שקל

רייסדור ניר צבי, הרובע הבינלאומי בלוד, צילום: (הדמיה): VIEW POINT

לוד, הרובע הבינלאומי, ניר צבי

רייסדור: 198 יח"ד, 6 בניינים

על הסביבה: הפרויקט הוא חלק מתקומתו של רובע מגורים חדש בלב הארץ, הרובע הבינלאומי בלוד, על שטח היסטורי של מושב ניר צבי. מדובר בפרויקט תכנון מרשים להקמת שכונה ענקית, שתכלול מבני ציבור, שטחי מסחר ותעסוקה ושטחים פתוחים, סמוך לפארק ירוק ונחל טבעי. תחנת הרכבת שוכנת מספר דקות הליכה מהשכונה.

מה בונים: "רייסדור ניר צבי" הוא מתחם מגורים הכולל 6 מבני מגורים: 2 מגדלים בני 11 קומות ו-4 בנייני בוטיק, עם 198 דירות סה"כ. בכלל הבניינים הדירות נבנות בתכנון אורבני חדשני היוצר מרחב מגורים מרווח, הכולל גינות נוי ופינות ישיבה.

כמה עולה: בפרויקט נותרו דירות 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, החל מ-2.790 מיליון שקל.

אבני דרך רובע השקמים באר יעקב, צילום: רן ון דן ברגן

באר יעקב, רובע השיקמים

אבני דרך: 133 יח"ד, מגדל ו-2 בניינים

על הסביבה: שכונה מרכזית בבאר יעקב, הממוקמת על שטח מחנה צריפין המפונה, בסמוך לתחנת מטרו העתידה להיבנות באזור. בשכונה צפויות להתאכלס כ-3,200 דירות והיא תכלול שטחי מסחר, משרדים, מבני ציבור, שטחים ירוקים ופארק מרכזי בהיקף של כ-30 דונם.

מה בונים: הפרויקט של קבוצת אבני דרך כולל מגדל בן 25 קומות, שני בנייני בוטיק בני 7 קומות וחניון תת קרקעי, סה"כ 133 דירות בנות 3-6 חדרים. הפרויקט קיבל היתר ונמצא בשיווק.

מה המחיר: החל מ-2.550 מיליון שקל לדירת 3 חדרים.

ישוב צופים קבוצת שריקי, צילום: שחר הפקות

יישוב צופים

שריקי גרופ: 167 יח"ד, 7 בניינים

על הסביבה: צופים הוא יישוב כפרי וירוק על כביש 6, בצמוד לכוכב יאיר, עם נוף שצופה עד גוש דן. מדובר ביישוב מעורב הכולל תושבים מסורתיים וחילוניים, ותיקים וצעירים.

מה בונים: פרויקט "שריקי הילס" מציע חוויית מגורים חדשה ואיכותית בשבעה בניינים מדורגים עם נוף פתוח. הפרויקט מציע 167 דירות בנות 4-5 חדרים, פנטהאוזים דופלקסים ודירות גן.

כמה עולה: מחירי הנדל"ן בישוב זולים בממוצע ב-1.2 מיליון שקל מיישובי השרון הצמודים. 40% פחות מדירה דומה בכפר סבא. דירת 5 חדרים תוצע במחיר של החל מ-2.575 מיליון שקל.

פרוייקט מומה, צילום: באדיבות קבוצת חג'ג'

תל אביב, פלורנטין החדשה

חג'ג': מגורים משולבים במלונאות

על הסביבה: לב תל אביב, לכיוון פלורנטין המתחדשת. האזור עובר תכנית פיתוח והתחדשות מקיפה, שתכלול בין היתר מיני פארק ירוק בן 5 דונם, שיפור מדרכות, תוספת תאורה ושביל אופניים. מתגוררת בו קהילה חזקה של אוכלוסייה צעירה. תחנת הקו האדום במרחק הליכה קצר.

מה בונים: פרויקט MOMA TEL AVIV של קבוצת חג'ג' הינו מיני שכונה סגורה ואינטימית, המציעה פארק אורבני רחב ידיים, מדשאות, גינת משחקים, בתי קפה, מסעדות וחנויות בוטיק, הפונות לתוך הפארק. הפרויקט יציע 2 מגדלים בני 17 קומות, 2 מבנים בני 6 קומות, בית מלון וגן ילדים מתחת לבית.

כמה עולה: דירות 2-5 חדרים אחרונות במחיר של החל מ-57,000 שקל למ״ר.

פרויקט אוליבר חברת אזורים, צילום: 3division

 תל אביב, נווה חן

אזורים | שלום את נתן: 58 יח"ד, 13 קומות

על הסביבה: שכונת נווה חן בסביבת כפר שלם עוברת לאחרונה שדרוג ונהנית מהתחדשות ותנופת בנייה משמעותיים, אשר כבר היום משקפים את הביקושים והפוטנציאל הרב שיש באזור. המיקום הייחודי של הפרויקט, בסמוך לקו הסגול של הרכבת הקלה, הופך אותו לאטרקטיבי עבור משקיעים ורוכשים כאחד.

מה בונים: פרויקט Oliver משקיף על הנוף העירוני של תל אביב ועל פארק אריאל שרון, ומאפשר לדייריו ליהנות משילוב בין חיים עירוניים ובין אווירה שלווה וירוקה. הבניין מתאכלס בימים אלו וכולל 13 קומות עם 58 דירות.

כמה עולה: נותרו דירות אחרונות של 5 חדרים החל מ-3,990,000 שקל. החברה מציעה שתי הטבות לבחירת הרוכשים.

מכבי יפו ,אלעד דוניץ, צילום: (הדמיה): 3division

יפו-תל אביב, ציר שלבים

דוניץ-אלעד | צמח המרמן | לוינשטיין: 631 יח"ד, 14 בניינים

על הסביבה: שכונה חדשה קמה בעיר תל אביב יפו, כחלק מרובע מגורים חדש שיציע כ-1,500 יחידות דיור, שטחי מסחר, שטחים פתוחים שישמשו כריאות ירוקות, מסעדות ובתי קפה, ולמעשה כל מה שהתושבים צריכים ורוצים ליד הבית. הרובע ממוקם בקרבת הרכבת הקלה, המטרו העתידי והכי חשוב – חוף הים.

מה בונים: פרויקט "יפו-תל אביב" במרכז יפו, בין הרחובות היינריך היינה (ציר שלבים), נס לגויים, נחל שורק ונחל עוז. הפרויקט ייבנה על השטח שבחלקו שכן בעבר אצטדיון קבוצת הכדורגל מכבי יפו, ויכלול 631 דירות בנות 2-5 חדרים ופנטהאוזים, ב-14 בנייני בוטיק בני 6-8 קומות.

כמה עולה: החל מ-2.58 מיליון שקל לדירות 2 חדרים.

פרויקט ברוש בלוך 34-36, צילום: (הדמיה): 3Dvision

תל אביב, בלוך 34-36 

BROSH: 43 יח"ד, שני בנייני בוטיק

על הסביבה: במיקום אידיאלי במרכז תל אביב, על קו התפר שמחבר בין הצפון החדש והשקט לבין הלב הפועם של העיר. הצפון המתחדש עם תחנת הקו הירוק הקרוב ובמרחק לא רחוק משם, כך גם תחנת הקו הסגול המתוכנן.

מה בונים: צמד הבניינים בלוך 34-36 משתלבים באופן טבעי עם הקו האדריכלי של האזור, תוך מתן אדפטציה מודרנית. בכל בניין יש מעט דיירים יחסית – 16 דירות בבלוך 36 ו-27 דירות בבלוך 34 – הנפרסות על פני שמונה קומות, וכך מתאפשר לדיירים ליהנות מקהילת שכנים מצומצמת ואינטימית עם תחושת פרטיות גבוהה, הן בדירות והן במרחבים המשותפים.

כמה עולה: החל מ-67,470 שקל למ"ר.

EAST& של סופרין ויס הריבוע הכחול GF נדלן ובולטהאפ השקעות, צילום: (הדמיה): viewpoint

תל אביב, נחלת יצחק

סופרין | וייס | ריבוע כחול | בולטהאופ: 348 יח"ד, 2 מגדלים

על הסביבה: הפרויקט נמצא בלב שכונת נחלת יצחק, אחת השכונות השקטות בתל אביב –בקרבת בית החולים איכילוב, מתחם הבורסה ועזריאלי, ותחנת רכבת השלום. בעתיד יעברו בשכונה שני קווי מטרו. בסביבת הפרויקט מרכזי תעסוקה ומסחר רבים, כמו גם מוסדות ציבור וחינוך.

מה נבנה: פרויקט EAST& אשר יבוצע על ידי חברת תדהר, ימנה שני מגדלים בני 40 ו-33 קומות בעירוב שימושים – של מגורים, תעסוקה ומסחר, על פני 6.5 דונם. המגדל הצפוני יכלול 348 יח"ד בתמהיל דירות מגוון, המגדל הדרומי יכלול 25 קומות תעסוקה ומעליהן 8 קומות של מגורים שיכללו 42 דירות פרימיום. בשני המגדלים ישמש מפלס הקרקע כקומת מסחר.

 כמה עולה: החל מ-47,000 שקל למ"ר לדירות 4 ו-5 חדרים.

אדריכלים פרויקט לואי מרשל קבוצת אלמוג., צילום: (הדמיה): טוטם

תל אביב, לואי מרשל 1

אלמוג: 23 יח"ד, 9 קומות

על הסביבה: חלק מרובע 4, בתכנית הרבעים שקידמה עיריית תל אביב. צפוי להוסיף כ-5,000 יחידות דיור לעיר, במסגרת התחדשות עירונית. ממוקם מצד אחד בקרבת חופי הים הילטון ומציצים, נמל תל אביב ופארק הירקון, ומן הצד השני בקרבת כיכר המדינה, לצד מקומות בילוי ותרבות, בתי קפה ומסעדות.

מה בונים: פרויקט "אלמוג לואי מרשל 1" הינו בניין בוטיק הכולל 9 קומות ו-23 דירות בעיצוב תל אביבי עכשווי. במסגרת הפרויקט תהרוס החברה מבנה ישן אשר הוקם בשנות ה-50 וכולל 10 דירות ב-4 קומות. תמהיל הדירות כולל דירת גן, דירות 2, 3 ו-4 חדרים, וכן פנטהאוז בן 6 חדרים.

כמה עולה: החל מ-3,500,000 לדירת 2 חדרים.

עין גדי גבעתיים קונטמפו, צילום: אול אין

גבעתיים, שינקין

קונטמפו: בנין בוטיק

על הסביבה: בלב העיר גבעתיים, בשכונת שינקין המבוקשת, הממוקמת על אחת משתי הגבעות של העיר, במרחק של כרבע שעה נסיעה ממרכז עזריאלי וממחלף אלוף שדה. השכונה עברה לאחרונה תהליך התחדשות, הן בתשתיות והן באווירה הצעירה, שבאה לידי ביטוי במגוון פאבים ובתי קפה שנפתחו.

מה בונים: חברת קונטמפו בונה בניין בוטיק ייחודי ברחוב עין גדי 14 א', אשר מציע החל מדירות 2 חדרים ועד פנטהאוזים מרהיבים של 200 מ"ר, כדי לתת מענה לאוכלוסייה הרחבה.

כמה עולה: דירות 2 חדרים החל מ-2.900 מיליון שקל.

פרויקט של חברת מצלאוי ברחוב הרימון בקריית אונו, צילום: הדמייה איבולב מדיה

קרית אונו, לוי אשכול

מצלאוי: 110 יח"ד, 2 בניינים

על הסביבה: קרית אונו ממוקמת בין כביש 461 המגיע מתל אביב לנתב"ג לכביש 471 המחבר בין כביש 4 לכביש 6, מה שהופך אותה לנגישה למוקדי התעסוקה, הפנאי והבילוי של גוש דן. בנוסף, הקו הסגול של הרכבת הקלה יעבור בסמוך לצומת סביון ויתחבר לקו האדום ולקו הירוק.

מה בונים: חברת מצלאוי בונה את פרויקט פינוי-בינוי "הרימון" במתחם לוי אשכול בלב העיר. במסגרת הפרויקט ייבנו שני בניינים בני 11 קומות ו-110 דירות חדשות בתמהיל של 3-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. הבניינים נבנים לפי תקן הבנייה הירוקה וכוללים לובי מפואר, מועדון דיירים וחדרי אופניים. מועד אכלוס: אפריל 2025.

מה המחיר: החל מ-2.69 מיליון שקל לדירת 3 חדרים.

בת ים, רובע איילון

מצלאוי | נצבא: 1,078 יח"ד, 6 מגדלים

על הסביבה: הפרויקט ממוקם מול קניון בת ים ונהנה מנגישות תחבורתית מקסימלית. הוא נבנה בסמיכות לתחנת הרכבת יוספטל ולנתיבי איילון. בנוסף, צמודה אליו תחנת יוספטל שתכלול: תחנת הקו האדום של הרכבת הקלה שכבר פועל ותחנת מטרו עתידית של קו M1.

מה בונים: פרויקט "רובע איילון" ברחוב יוספטל בעיר בת ים הוא אחד מפרויקטי הפינוי-בינוי הגדולים בעיר, הכולל 6 מגדלים בני כ-40 קומות עם 1,078 דירות חדשות, לצד שטחי מסחר, תעסוקה ושטחי ציבור. תמהיל הדירות מגוון וכולל כמות גבוהה מהממוצע של דירות קטנות בנות 2 ו-3 חדרים, דירות 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

מה המחיר: דירת 2 חדרים בקומות הגבוהות החל מ-2.1 מיליון שקל.

חולון ביאליק אורון נדלן, צילום: קרדיט זיתוני הדמיות 2

מרכז חולון, רחוב ביאליק

אורון נדל"ן: 125 יח"ד, שני בניינים

 על הסביבה: מרכז העניינים של חולון, סמוך לרחוב ארלוזורוב, מתחם קניון חולון וקריית החינוך. האזור מציע פארקים, מרכזי קניות ומוקדי תרבות, ספורט ובילוי. השכונה וסביבת הפרויקט עוברים בימים אלו התחדשות עירונית רחבת היקף עם השקעה עצומה בתכנון תשתיות חדשות. השכונה תהנה בעתיד מקרבה לתחנות הקו הירוק של הרכבת הקלה והמטרו, המוקמות במרחק הליכה מהפרויקט.

 מה בונים: פרויקט BIALIK, הממוקם ברחובות 152-156, הינו פרויקט התחדשות עירונית שבמסגרתו יפונו 48 דירות ישנות ב-3 מבנים, ובמקומן ייבנו 125 דירות חדשות בשני בניינים בני 9 ו-10 קומות. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון מאוד וכולל 2-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

כמה עולה: החל מ-1.9 מיליון שקל לדירת שני חדרים

קטה גרופ קרייה אקדמית פתח תקווה, צילום: VIEW POINT

פתח תקווה, הקריה האקדמית

קטה גרופ: 100 דירות, 27 קומות

על הסביבה: פרויקט הקריה האקדמית בפתח תקווה ממוקם בשכונה חדשה שתקום, לצד מתחם אוניברסיטאי שיפעל בקמפוס אקדמי גדול. הפרויקט יתממשק לאזורי ההייטק והעסקים בעיר, לצד מרכזים רפואיים ומרכזי חדשנות הפועלים בעיר, וישתרע על פני עשרות דונמים.

מה בונים: פרויקט חדש של קטה גרופ, KATA IDOL בקריה האקדמית, כולל מגדל בן 27 קומות עם 100 דירות מעל קומת מסחר.

כמה עולה: מחירי הנדל"ן בשכונה החדשה נעים בין 27-32 אלף שקל למ"ר. המחירים צפויים לעלות ברגע שהשכונה תהיה מאוכלסת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר