ענף הבנייה מחלק מאות דירות בהתנדבות למפונים

שיכון ובינוי נדל"ן: החברה מחברת כל דירה פנויה שברשותה למשפחות המפונים, ואיכלסה בין היתר תושבים מאשקלון, מנתיבות, משדרות ומעוטף עזה בשכונת אור ים באור עקיבא, בחיפה ובחריש. את המשפחות שנכנסו לדירות חיברה שיכון ובינוי לקהילות האזוריות אשר נרתמו למען התושבים.

צילום: יהושע יוסף (אילוסטרציה)
  

יובלים: לאחר קליטה מוצלחת מאוד של 50 משפחות מהעוטף בפרויקט של חברת 'אמפא יובלים' בצור יצחק, ממשיכה הקבוצה ופותחת לקליטה את הפרויקט בהוד השרון.

תושבים אשר פונו מביתם מצור יצחק ,צילום :באדיבות חברת יובלים, צילום: באדיבות חברת יובלים

מדובר על קליטה של 40 משפחות בדירות ממוזגות אך ריקות. החברה אף גייסה ציוד למחייה עבור המשפחות, בין היתר 100 מזרנים, ריהוט קל, כלי מיטה ו-40 יחידות מכל מוצר חשמלי כמו טלוויזיות, מקררים, מכונות כביסה, מיקרוגל, פלטות לשבת, מייחם מים וכדומה.

עמרם אברהם: החברה הציעה עשרות דירות לשימוש משפחות מהדרום והצפון לכל משך המלחמה. הדירות חדשות, ממוזגות עם מטבחון – אך לא כוללות ריהוט וציוד, ונמצאות בשכונת רובע הברון בפרדס חנה - כרכור. כיום הן כבר מאוכלסות לחלוטין על ידי המשפחות המפונות.

הרסוף: איש העסקים והקבלן אבי ארביב הבונה פרויקטים במזכרת בתיה היקצה דירות פנויות לטובת המפונים.

רי/מקס: רשת התיווך הגדולה בישראל המונה יותר ממאה סניפים פתחה חמ"ל מגורים לתושבי הדרום והצפון, המסייע בחיבור תושבים מפונים לדירות מאתר "יד2" ללא עלות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר