גבינות מיוחדות לשבועות ופאנטה בטעם סודי: חדשות הצרכנות

מארז של גבינות גד בוולט מציע הפתעות טעימות במיוחד - ביניהן חמאה מלוחה, משולשי גבינה בטעם כמהין בתנובה ופאנטה מציעה טעם נוסטלגי - ויש לנו חשד במה מדובר • וגם: ריחות חדשים לבית, קפסולות קפה בטעם קוקוס ועוד

מארז גבינות גד עם וולט (ימין) ומארז מוצרים חדשים תנובה. צילום: יח"צ

קפסולות קפה קר בטעם קוקוס של קפה אלית חוזרות למדפים לקראת הקיץ. לדברי החברה, מדובר בטעמים המשלבים טעמי קפה מעודנים וטעמים מודגשים של קוקוס קלוי, עם תערובת של זני ערביקה מדרום אמריקה ורובוסטה מדרום מזרח אסיה. דרגת החוזק של הקפסולות היא 08, והן מתאימות למכונות קפה מסוג נספרסו.

מחיר: 16.50 שקלים באתר עלית

קפסולות קפה קר בטעם קוקוס של עלית, צילום: גבריאלה פדר

מארז גבינות מיוחד לשבועות מאת מחלבות גד ו-Wolt Market, והוא כולל שישה סוגי גבינות: פטה כבשים מסורתית 20%, קאשקבל 26%, צ'דר 36%, גבינת ברי צרפתית, מנצ'גו פרוס 39%, גאודה בקר משולשים וחמאה איטלקית מלוחה - מוצר חדש של גד, מפת נייר לסידור הפלטה המושלמת וחוברת מתכונים מיוחדת לשבועות, עם מתכונים של לייזה פאנלים. 

עפנו על המארז: מתוכו המנצ'גו והגאודה משולשים היו שיחוק אמיתי, אולם ההפתעה הטעימה ביותר הייתה החמאה המלוחה - שהייתה מלוחה בעדינות והשתלבה מעולה עם טעם השמנת המתקתק.

מחיר: 150 שקלים באפליקציית וולט ב-Wolt Market

מארז גבינות גד בשיתוף עם וולט, צילום: יח"צ

 
אנחנו חגגנו במיוחד על משולשי הגבינות בטעמים - בעיקר הכמהין, בטעם המובהק אך עדין, והחלומי בציפוי פלפל צ'ילי, החריף מעט, שאחרי בישול קצר התאים לנו בשלמות לסלט ולפסטה.
מוצרי תנובה החדשים, צילום: יח"צ

Zero Fanta משיקה טעם חדש, מיוחד וסודי בעל ניחוחות נוסטלגיים, בקונספט שחוזר בזמן ושואל מה הטעם של פעם? הטעם הסודי כמובן לא יירשם על גבי האריזה וייחשף בפעילות מדיה ייעודית שתערוך החברה. הטעם החדש יושק בבקבוקי ליטר וחצי ופחיות של 330 מ"ל. טעמנו: הוא מזכיר לנו מאוד טעם של אננס, פירותי ומתוק ועם מעט טעם לוואי שנשאר בגרון אחרי הלגימה.

טווח מחירים: 3-9 שקלים

טעם סודי של פאנטה זירו, צילום: יח"צ קוקה קולה

בית האופנה GOLBARY משיק לקיץ 2024 סדרת מפיצי ריח מעוצבים לחללי הבית, בניחוחות מרעננים וארומטים. הקולקצייה החדשה כוללת שלושה ריחות בהשראת בשמי יוקרה, המשלבים ניחוחות פירותיים ופרחוניים:  WILD STRABERRY&VANILLA - תותי בר ווניל מדגסקר אקזוטי לצד ענבר מאסקי ויסמין פרחוני, בעל אווירה רומנטית. BERGAMOT - ברגמוט לצד תפוח וג'ינגר רענן עם עצי ענבר וארז, ו-PATCHOLI&LAVENDER -ענבר לצד פצ'ולי ולבנדר. ניחוח עם
נגיעות וניל מתקתק ולבורנום, מעניק אווירת רעננות.

מחיר: 80 שקלים ל-250 מ"ל

מפיצי ריח גולברי, צילום: קית גלסמן

מותג הדאודורנטים לגבר AXE משיק סדרת פרימיום קולקשן, המכילה פי שתיים יותר רכיבי הגנה לעומת סדרת ספריי הגוף המוכרת של AXE. בסדרה ארבעה ניחוחות בשילוב שמנים אתריים:
אקווה ברגמוט: ברגמוט, מרווה וג'וניפר, בלו לבנדר: לבנדר ומנטה, גרין גרניום: גרניום, עץ ארז ופצ'ולי וקופר סאנטאל: סוכר חום, פלפל שחור וסנדלווד.

טווח מחירים: 11-23 שקלים

דאודורנט אקס, צילום: סטודיו 0304

שמפו ומסכה לטיפול והגנה נגד קשקשים, לקטופיל, מאת כצט, מציע טיפול לעור קרקפת עדין, יבש ומגורה. המוצרים מושקים מחדש אחרי שנתיים של פיתוח ושדרוג, עם נוסחה בלעדית המשלבת שני רכיבים פעילים בעלי יעילות מוכחת מחקרית לטיפול והגנה מפני קשקשים, בהם רכיבים המופקים מחלב, לטיפול ומניעה של תופעת הקשקשים ולהגנה על עור הקרקפת מפני גירויים, אדמומיות ויובש, וקומפלקס מרכיבים מרככים, ויטמין 3B ופרו ויטמין 5B.

מחיר כל מוצר: 49.5 שקלים

שמפו ומסכה לקטופיל נגד קשקשים, צילום: יח"צ

גרנייה מרחיבים את סדרת הניקויים "מיסלר" ומשיקים מים מיסלריים פילינג עדין שמסירים איפור, מנקים את העור ומעניקים פילינג עדין לעור. הנוזל מכיל PHA1% + חומצה גליקולית + תמצית פפאיה, הידועים ביכולת הקילוף שלהם היעילה והעדינה, ומסייעים בשיפור מראה העור
וחידושו, בנוסף על הסרת האיפור ללא שפשוף. בדקנו על עור עדין, שלא הרגיש מגורה בכלל לאחר השימוש - והאיפור הוסר בצורה טובה.

מחיר מומלץ: 40 שקלים ל-400 מ"ל

מים מיסלרים עם תמצית פפאיה, גרנייה, צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר