שירות חדשני // צילום: יהושע יוסף

חשבוניות הסופר שלנו ישמרו בנייד

שירות חדשני ברשת מגה מציע חשבונית דיגיטלית, מה שיפחית את שימוש הנייר ב-50%. בהמשך השירות יגיע גם ליינות ביתן

רשת מגה מקבוצת יינות ביתן משיקה את שירות "חשבונית דיגיטלית".  הרשת, שלה פריסה של 102 סניפים עירוניים ברחבי הארץ, מציעה ללקוחותיה לקבל את החשבונית ישירות למכשיר הנייד במעמד הקניה במקום חשבונית מודפסת. השירות, שפותח על ידי חברת Weezmo Technologies יהיה זמין בכל סניפי מגה. 

לאחר מתן אמצעי תשלום, יוכל הלקוח לתת את מספר הטלפון הסלולארי שלו ואז תשלח אליו החשבונית באמצעות מסרון לצד קישור לאתר Weezmo, באמצעותו יוכל להיכנס לאזור האישי שלו על מנת לצפות בכל הקבלות שלו בכל רגע נתון. לקוח שיבחר בכך יוכל לקבל את החשבונית גם לנייד וגם בעותק מודפס. במידה שהלקוח אינו מעוניין בחשבונית דיגיטלית הוא יקבל בעותק מודפס בלבד.

מעבר לתרומה לאיכות הסביבה, הצרכן יכול לבצע בקרה שוטפת על הוצאות. באמצעות החשבונית הדיגטלית החשבונית לא הולכת לאיבוד וקל יותר לבקש זיכוי או לבצע החלפה. החשבונית הדיגיטלית תחליף גם את תעודת האחריות על מוצרי חשמל. 

לדברי חגית טייגפלד, סמנכ"לית השיווק של קבוצת יינות ביתן, "החשבונית הדיגיטלית תאפשר ללקוחות לבצע בקרה אחר הקניות שלהם, וכן תקל עליהם בעת זיכוי או החלפת מוצר שכן הם לא יידרשו לחשבונית נייר, שרבים נוטים לאבד או לזרוק אותה. בנוסף, היא תהווה חלופה נוחה לתעודות אחריות על מוצרי חשמל. אנו מעריכים ששיעור גבוה של הלקוחות יאמצו פתרון זה ובמשך הזמן יוותרו לגמרי על חשבונית הנייר, מה שיאפשר לנו להפחית לפחות 50% בכמות הנייר". השירות ייכנס בהמשך השנה גם לסניפי יינות ביתן.  לגבי איסוף מידע מדויק על הצרכן ועל הרגלי הקנייה שלו אומרת,  "כל המידע שנאסף הוא אנונימי ולא ניתן לזהות את האדם הספציפי אל נגד החשבוניות".

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...