יין הבוטיק החדש "ארטיזנל" של יקב תבור (מבית CBC ישראל), הושק בהפקה קולינרית של קבוצת בלוסטון ישראל ושף אור גינסברג, באירוע חגיגי במסעדת אנג'לו ונינה ביפו.
היין, שיימכר בנקודות מובחרות ברחבי המדינה, כבר זוכה להערכת מבקרי היין שצופים כי "ידהים את עולם היין הישראלי".
"במשך שנתיים עמל אור לילות כימים עד שהגיע למוצר המושלם", סיפר באירוע רועי הראל, מנהל השיווק של יקב תבור. לדבריו, מדובר ביין הכי אישי ומעניין שיצר נדבך, תוך הקפדה על תהליך ייצור מדויק וחומרי גלם אקולוגיים.
"כשהצגתי להנהלת CBC ישראל את התוכנית ארוכת הטווח ליין החדש, הדורשת אורך נשימה ומרחב יצירה, אמרו לי 'תעשה מה שצריך', ונתנו לנו את כל החופש והזמן הדרוש", הוסיף הראל.
באירוע ההשקה נכחו מנהלי CBC ישראל, בהם מנכ"ל הקבוצה ניר לוינגר, מנהלת מערך השיווק איילת ליפשיץ, מנהל מערך המכירות ענבל הרסון, מנהל מערך התפעול עופר יאנקו, ובעלי קבוצת בלוסטון, שהפיקה את האירוע, גיא בסר ושי מור יוסף.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו