יוצרים תקווה: התערוכה הישראלית של נפגעי הטבח והמלחמה נפתחה במטה האו"ם בג'נבה

ביוזמת חברת ההייטק הישראלית ״מאנדיי״ - מפונים מהעוטף ומצפון הארץ, משפחות שכולות, אנשי מילואים ונשים וילדות שהיו בשבי חמאס - יצרו אמנות המייצגת תקווה, מתוך המקום האישי שלהם, הקשיים והכאב

תערוכה ישראלית של נפגעי הטבח והמלחמה במטה האו"ם בג'נבה. צילום: Mission of Israel at the UN in Geneva

משלחת ישראל למוסדות האו"ם פתחה את תערוכת ״יוצרים תקווה״ (CreatingHope#) במטה האומות המאוחדות בז'נבה במסגרת אירוע לציון יום העצמאות ה-76 של ישראל.

האירוע, שנערך בשולי המושב ה-56 של מועצת זכויות האדם, משך אליו קהל מגוון של שגרירים ודיפלומטים, ראשי ארגונים בינלאומיים, מנהיגי הקהילה היהודית המקומית ועוד שותפים וידידים של ישראל. התערוכה תוצג עד ה-8 ביולי.

מתוך תערוכת "יוצרים תקווה", צילום: Mission of Israel at the UN in Geneva

ביוזמתה של חברת ההיי-טק הישראלית ״מאנדיי״, פרויקט ״יוצרים תקווה״ נועד לתת מקום של כבוד לתקווה וביטוי אמנותי ויצירתי במרחב הציבורי. התערוכה הוצגה לראשונה על כ-100 שלטי חוצות בישראל מוקדם יותר השנה.

בין האמנים - דמויות ידועות, נפגעי הטבח והמלחמה, מפונים מהעוטף ומצפון הארץ, משפחות שכולות, אנשי מילואים ונשים וילדות שהיו בשבי חמאס - שיצרו אמנות המייצגת תקווה, מתוך המקום האישי שלהם, הקשיים והכאב.

״יוצרים תקווה״ מהווה עדות לחוסן ולרוח הפועמת של ישראליות וישראלים, וממחישה את יכולתם לתת לאור לזרוח גם בזמנים האפלים ביותר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר