אאודי: עוד חשמל

אאודי מציגה צעד נוסף בדרך לעתיד החשמלי שלה. תגיע לישראל במחצית השנייה של השנה

אאודי חשפה הלילה את הצעד החשמלי הבא שלה. האי-טרון GT היא מכונית סדאן ארבע דלתות אלגנטית עם קו גג נמוך ועיצובי דמויי קופה. העיצוב נראה דרמטי למדי. אולי הדרמטי ביותר שייצרה החברה בשנים האחרונות.


עוד מאוברדרייב >>>


על כתפיה של המכונית החדשה מוטלת משימה כבדה למדי. היא אמורה לשלב יכולת ספורטיבית עם שימושיות יום-יומיות ועל הדרך להתחרות בטסלה S ופורשה טייקן. היא יושבת על פלטפורמת הביצועים היוקרתית J1 של קבוצת פולקסווגן. זו שתוכננה על ידי פורשה ומשמשת גם את הטייקן.



 


ה-GT מונעת באמצעות שני מנוע, אחד על כל ציר, המייצרים הנעה כפולה. גרסה הכניסה מייצרת 476 כ”ס ו-64 קג”מ. גרסת ה-RS מקבלת מנוע חזק יותר מאחור ומפיקה 589 כ”ס ולמעלה מ-84 קג”מ. ה-RS מאיצה ל-100 קמ”ש תוך 3.3 ש’ (3.9 ש’ בבסיסית) ומגיעה ל-250 קמ”ש (245 קמ”ש ברגילה).



 


בדומה לפורשה טייקן, הודות לבסיס חשמלי של 800 וולט, ה-GT מאפשרת טעינה חסרת תקדים של 270 קילוואט באמצעות עמדות DC מהירות לפי אאודי. בקצב הזה טעינה ל-80 אחוזי סוללה אורכת 22.5 דקות. הטווח צפוי לנוע סביב 400 ק”מ. לישראל צפויה להגיע האי-טרון GT במחצית השנייה של 2021. מחירה טרם נקבע.


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...