רכב הפנאי הקטן של סיטרואן עבר מתיחת פנים בתחילת השנה וכעת הוא מגיע אלינו. מבחינה חיצונית הוא מקבל את סממני העיצוב העדכניים של המותג, כשהשינויים העיקריים מתרכזים בחזית, בעיקר, והתוצאה מסוקסת יותר מבעבר. בתוך תא-הנוסעים את עיקר השינוי אפשר למצוא במסך המולטימדיה שצמח במידותיו ומציע כעת קישוריות.
בישראל ישווק ה-C3 אייקרוס עם אבזור רב יחסית (רמת גימור ‘שיין’) ויציע, בין השאר, מפתח חכם, בקרת אקלים, יכולת חנייה אוטומטית, מושב אחורי נע על מסילות ועוד. ברשימת אבזור הבטיחות המתקדם אפשר למצוא כאן יכולת בלימה עצמאית, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, התראה על סטייה מהנתיב ועוד.
ה-C3 אייקרוס מגיע לכאן עם יחידת הנעה אחת ומוכרת של הקונצרן. מדובר במנוע בנפח 1.2 ל’ מוגדש טורבו המפיק 130 כ”ס ומעביר את כוחו אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבה אוטומטית בעלת 6 יחסי-העברה. נתון התאוצה ל-100 קמ”ש עומד על 9.1 שנ’ בדרך למהירות מרבית בת 195 קמ”ש כשצריכת הדלק המוצהרת הממוצעת עומדת על 15.9 ק”מ/ל’
המחיר שנקבע לסיטרואן C3 אייקרוס, שמשווקת כאן עם יחידת הנעה אחת וברמת גימור אחת כאמור, עומד על 130,000 שקלים. בכל הקשור לאחריות, גם הסיטרואן הזו מגיעה עם אחריות מלאה ל-5 שנים או 120,000 ק”מ.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו