בימים אלו מתחילה רנו לשווק בישראל את המהדורה העדכנית של הארקנה, רכב הפנאי בעל הצללית דמוית הקופה אשר זכה בשנה החולפת למתיחת פנים ראשונה. במסגרת מתיחת הפנים קיבל הארקנה מראה עדכני, יחידות תאורת לד חדשות ועיצוב מחודש לתא הנוסעים עם לוח מחוונים חדש ומסך מרכזי גדול בעל ממשק וקישוריות משופרות.
הארקנה ימשיך להגיע בגרסה היברידית המשלבת מנוע 1.6 ליטר וצמד מנועים חשמליים בהספק משולב של 145 כ”ס. אל גרסה זו יצטרף במבחר המקומי גם מנוע 1.3 ליטר טורבו בעל תגבור היברידי קל המספק 160 כ”ס, המשודך לתיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה. גרסה זו מציעה ביצועים עדיפים במעט על פני הגרסה ההיברידית, כשהיא מאיצה ל-100 קמ”ש ב-9.1 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 174 קמ”ש. צריכת הדלק המוצהרת בגרסה זו עומדת על 17 ק”מ לליטר לעומת 21.2 ק”מ לליטר בגרסה ההיברידית.

שתי תצורות ההנעה של רנו ארקנה המחודשת יוצעו בישראל בשתי רמות גימור, כאשר מפרט הבטיחות כולל כסטנדרט בלימת חירום אוטונומית, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ותאורת אור גבוה אדפטיבית. ברמת הגימור הבכירה מצטרפים גם התרעה על תנועה בשטחים מתים והתראה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור.
מחירה של רנו ארקנה בישראל מתחיל ב-162 אלף שקלים לגרסת הבנזין ו-178 אלף שקלים לגרסה ההיברידית ברמת הגימור “אבולושן” הכוללת תאורת לד מלאה בחזית, בקרת אקלים, בלם יד חשמלי וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ’. ברמת הגימור “טקנו” יעמוד מחיר הארקנה על 164 אלף שקלים לגרסת הבנזין ו-181 אלף שקלים לגרסה ההיברידית, כשלמפרט מצטרפים מסך לוח מחוונים ומסך מולטימדיה גדולים יותר, חישוקי 18 אינץ’, תאורת אווירה, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד ומערכת לבחירת מצבי נהיגה שונים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו