חוזר לעבודה: פיאט דובלו החדש בישראל

לאחר שנתיים של היעדרות מהשוק, חוזר פיאט דובלו לישראל בדור חדש שהוא בעצם גרסת פיאט לסיטרואן ברלינגו. הדגם ישווק בגרסאות דיזל וחשמל עם מחיר התחלתי של 173 אלף שקלים

היצע הטנדרונים-מסחריות הקומפקטיות בארץ מתרחב עם תחילת שיווקו של פיאט דובלו החדש בישראל. פיאט דובלו החדש הוא אח חורג נוסף במשפחת הטנדרונים של סטלנטיס, הכוללת כיום את הברלינגו של סיטרואן, הקומבו של אופל ופיג׳ו ריפטר שהגיע לכאן ביבוא מקביל ואפילו טויוטה פרו אייס סיטי. למעשה מדובר באותו הרכב בשינויים קוסמטיים קלים.

עוד מ-wheel.co.il

הדור השלישי של הדובלו מחליף את הדור היוצא ששיווקו פסק בארץ לפני כשנתיים, ומציע את אותו עיצוב מוכר של הברלינגו שמלווה אותנו כבר מ-2019, בתוספת עדכונים קלים למראה ובעיקר לחזית הרכב, המקנים לו את שפת העיצוב הנוכחית של פיאט. הדגם יוצע ב-2 גרסאות מנוע לבחירה. הגרסה העיקרית היא טורבו דיזל 1.5 ליטר 130 כ״ס וגיר אוטומטי 8 הילוכים, אשר תוצע ב-3 גרסאות מרכב לבחירה: קומבי קצר עם 5 מקומות ישיבה, קומבי ארוך עם 7 מושבים וגרסת ״מקסי״ מסחרית ארוכה ל-3 נוסעים.

לצידה של גרסת הדיזל תוצע לראשונה הדובלו גם בגרסה חשמלית מלאה (E-Doblo) שתוצע רק בגרסת 5 מושבים קצרה, ומונעת על ידי מנוע חשמלי המפיק 136 כ״ס. לגרסה החשמלית טווח נסיעה משוער של עד כ-270 ק״מ, כאשר הסוללה אינה גורעת ממרחב חלל הרכב ונפח הטעינה נשמר זהה לגרסאות הדיזל ואפשרות העמסת עד 878 ק״ג של מטען.

צילום: יצרן

צמד הדגמים יוצעו עם צמד דלתות צד נגררות, מולטימדיה, חיישני חניה אחוריים וחבילת בטיחות מקורית מתקדמת. המחירים דומים מאוד עד זהים למתחרות, ויחלו מ-172,900 שקלים לדגם הדיזל הקצר ועד 192,990 שקלים לגרסה הארוכה. מחיר הדובלו החשמלי נקבע על 184,990 שקל . את התחרות מולם מציעה סמלת היבואנית עם ההבטחה לאחריות ״הנרחבת בסגמנט״, שם תכלול גרסת הדיזל 5 שנות אחריות או עד 250,000 ק״מ, כאשר בדגם החשמלי האחריות עומדת על 3 שנים או עד 100,000 ק״מ ולסוללה ל-8 שנים או עד 160,000 ק״מ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...