רינספיד סקובה
למה לשייט על המים אם אפשר לצלול בתוכם? הרינספיד סקובה, מכונית אמפיבית המבוססת על הלוטוס אליס, היא היחידה ברשימה שלנו שמסוגלת לנוע גם מתחת לפני המים. מכונית, סירה וצוללת. אז כן, הרינספיד סקובה היא למעשה המכונית הראשונה בעולם שמסוגלת לנוע מתחת למים. היצרנית לא מציינת מחיר רשמי עבורה, אך היא מגדירה את הסקובה כ"צעצוע לאנשים עשירים". את הצעצוע הזה מניעים שני מנועים חשמליים, והוא מסוגל להגיע ל־120 קמ"ש על היבשה, 6 קמ"ש על המים ו־3 קמ"ש מתחת למים.
ווטרקאר פנתר
הווטרקאר פנתר הוא אחד מהרכבים האמפיביים המהירים בעולם. הפנתר מבוסס על ג'יפ רנגלר, מה שאומר שחוץ ממים הוא יוכל לטפל גם בנסיעת שטח קשוחה. הרכב האמפיבי הזה מיוצר מאז 2013, ונע באמצעות מנוע הונדה בתצורת V6 ובנפח 3.7 ל' המותקן מאחור. המנוע הזה אחראי גם לתנועה במים, באמצעות סילון מים המותקן במרכז הפגוש האחורי. כמה מהיר הפנתר? 129 קמ"ש רשמיים בכביש ו־72 קמ"ש במים. הפנתר מיוצר גם בימים אלו ונמכר במחיר התחלתי של 158 אלף דולר - לפני מסים, אישורים, עלויות שילוח וכו'.
אמפיקאר 770
אי אפשר לסגור את הרשימה הזו בלי הרכב האמפיבי הכי מוכר ונמכר שיש, שממנו יוצרו 3,878 יחידות. ה־770 יוצר בשנים 1968-1961, ובאופן לא מפתיע - כ־90 אחוז מכלל היחידות שיוצרו נמסרו לשוק האמריקני. ב־770 מותקן מנוע אחורי של טריומף המפיק 43 כוחות סוס, המסוגלים לשנע את הרכב האמפיבי־קלאסי הזה במהירות מרבית של 11 קמ"ש במים ו־113 קמ"ש ביבשה. ה־770 הופיע בשלל סרטים, פרסומות ומוזיאונים, מה שהפך אותו לרכב האמפיבי הכי מוכר בעולם. ל־770 יש מועדון חברים פעיל, ששומר על הדגם רלוונטי.
קאמי הידרה ספיידר
הרכב הזה לא רק נראה מוזר, הוא נושא גם תג מחיר מעורר תהיות - 275 אלף דולר מעבר לים. קאמי הידרה ספיידר היא מכונית שהיא גם סירה, וכמו שניתן לראות בתמונה, היא מנסה לשדר משהו ספורטיבי. אם היא מצליחה ואם לא, צריך לדעת שאת הספיידר מניע מנוע 6 ל' בתצורת V8 שנלקח משברולט קורבט, ושמפיק כאן 400 כ"ס. המנוע הזה מניע את זוג הגלגלים הקדמיים באמצעות תיבת הילוכים ידנית. אין יותר מדי פרטים בנוגע לרכב הזה, אבל לא בטוח שגוף של סירה, מנוע V8 והנעה קדמית זה רעיון טוב - בשום רכב, אמפיבי או לא.