הקאמבק משנות ה-90: זו נערת תפוזינה החדשה

הפרסומת של תפוזינה חוזרת ובגדול • השחקנית והדוגמנית ליהי קורנובסקי נבחרה להיכנס לשיער הכתום ולהיסטוריה המפוארת של נערות תפוזינה

אם גדלתם בשנות ה-90, ודאי המושג "נערת תפוזינה" נמצא עמוק בתודעה שלכם, וייתכן שאף מעורר בכם זכרונות ספק מתוקים ספק מרים, מתקופה שחלפה לה. ובכן, המותג החליט לעשות קאמבק לפרסומת ההיא של תפוזינה, ולאחר אודישנים רבים לתפקיד, נבחרה ליהי קורנובסקי להיכנס לשיער הכתום ולהיסטוריה המפוארת של נערות תפוזינה. קורנובסקי הצטלמה בשדרות רוטשילד בתל אביב לפרסומת החדשה. הפעם, במקום שיער כתום, הסתפקה נערת תפוזינה בפאה ג'ינג'ית שעיטרה את ראשה. הסיפור של הפרסומת הפעם, לעומת הפרובוקטיביות שהואשמה בה הפרסומת אז, תופס את נערת תפוזינה החדשה כשהיא עושה מה שבא לה, גם אם זה אומר להסתובב ברחובות תל אביב עם אוזניות, לרקוד, לשיר ולזייף. את המותג "תפוזינה" בישראל הביאה לתודעה הלאומית שלנו דוגמנית הולנדית אדומת שיער, הלן הידינג, שפרצה לחיינו ב-1994, השנה שבה השיקה חברת המשקאות יפאורה משקה קל בטעם תפוזים תחת השם "תפוזינה". הידינג הג'ינג'ית, בעלת התספורת הייחודית כבשה אותנו מיד והפכה לסמל מקומי. עם ישראל התאהב, "נערת תפוזינה" הפכה מודל לחיקוי, ופרסומת תפוזינה נבחרה לאחת מהפרסומות האהובות והגדולות ביותר בכל הזמנים, על אף המורכבות שבה.טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...