צילום: ינון בן שושן

בעיה באפליקציה? וואטסאפ תשיק שירות תמיכה טכנית

אפליקציית המסרים תאפשר לדווח על תקלות בלחיצה • כרגע השירות זמין בגרסת הבטא בלבד • כך זה נראה

הרשתות החברתיות אינן מציעות למשתמשים שירות לקוחות או מענה אנושי שאליו אפשר לפנות במידת הצורך, ואלו נאלצים להסתפק בכתובת מייל שאליה ניתן לשלוח את התלונה – וגם אז בדרך כלל נקבל מענה אוטומטי. כעת, באתר Wabetainfo חושפים את הגרסה הראשונה של שירות התמיכה הטכנית של וואטסאפ.

השירות זמין בגרסת הבטא האחרונה של האפליקציה, עבור בודקים ספציפיים, מה שאומר שרק מעטים יכולים בינתיים לגשת אליו. בתמונה המצורפת אפשר לראות כי ניתן יהיה לספר לתמיכה הטכנית על הבעיה, ואף לכלול מידע על המכשיר שלכם – באישורכם.

ומה הלאה? את התשובה מאנשי וואטסאפ תקבלו באמצעות הודעה בצ'אט ברגע שזו תגיע, ובמידת הצורך אף יחברו אתכם לנציג תמיכה טכנית אנושי. הבעיה טופלה? הצ'אט ייסגר באופן אוטומטי – ותוכלו לפתוח תלונה חדשה, אם תהיה כזאת. ובינתיים תאלצו להמתין, שכן הפיצ'ר עדיין נמצא בפיתוח ולא ידוע מתי יושק באופן רשמי.

 את התשובה מאנשי וואטסאפ תקבלו באמצעות הודעה בצ'אט
את התשובה מאנשי וואטסאפ תקבלו באמצעות הודעה בצ'אט
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...