זום (ZOOM), ענקית שיחות הווידאו שהפכה לסמל התקופה מפתחת בימים אלה תיבת דואר אלקטרוני ולוח שנה, כך לפי דיווח ב-The Information. בחברה מבינים שבתום תקופת הקורונה השימוש בשיחות וידאו ייצנח, והמטרה היא להתחרות בגוגל ומיקרוסופט ששולטות בשוק.
אריק יואן, מנכ"ל החברה, לא רוצה להמשיך להסתמך (ובצדק) אך ורק על שירותי שיחות הווידאו של החברה, על אף הפופולריות חסרת התקדים. על מנת לשמור על ההצלחה ולהביא כמה שיותר משתמשים עוד לפני חזרה לשגרה, התכנון הוא ליצור את "הדור הבא" של תיבת המייל, שיבדיל אותה מהמתחרות.

על פי הדיווח בחברה עשויים לשחרר גרסה ראשונית (בטא) כבר בתחילת השנה, כאשר הגרסה המלאה צפויה לצאת לכלל המשתמשים ברבעון הראשון של 2021, עוד לפני חיסון אוכלוסיות במדינות רבות ברחבי העולם.
מגפת הקורונה הפכה כמעט בן לילה את זום מיישום שולי של חברות לאחת המרוויחות ביותר בעולם. בתחילת שנת 2020 נסחרה החברה לפי שווי שוק של 19 מיליארד דולר בלבד. בתחילת ספטנבר ההכנסות זינקו ב-355% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, עם שווי שוק של 125 מיליארד דולר – גבוה יותר משווי השוק של חברת המחשוב הוותיקה IBM.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו