כוהנת הביוטי והאינסטגרם קיילי ג'נר פרסמה השבוע את קמפיין קולקציית האיפור החדשה שלה לקיילי קוסמטיקס שנקראת TAKE A WALK ON THE WILD SIDE, כשהפעם הכל בנושא חיית צ'יטה.
הסרטון המדובר הוא הקמפיין הנועז והפרוע ביותר שג'נר יצרה עד כה עבור המותג, שם היא הופכת באופן ממוחשב לצ'יטת אווטאר בעצמה.
בתחילת הסרטון, ג'נר לבושה בבגד גוף שחור עם הדפס מנומר, מראה סקסי מיוחד. היא מציגה רגע טווינינג מדויק עם אמא קריס ג'נר כשהיא חובשת פאה קצרה ושיקית בדיוק כמו מראה השיער האייקוני של אמה. המראה הושלם עם עגילי זהב צמודים וינטג' ואיפור חתולי בעיניים אותו היא מציגה לאורך כל הסרטון.
בדמות החיה, ג'נר לובשת אוברול בצבע ניוד מתוך הקולקציה של המותג "סקימס" השייך לאחותה הגדולה קים קרדשיאן ווסט, כשעל בגד הגוף מוצגת תאורת הדפס חייתי מנומר שזזה יחד איתה. מראה נועז, סקסי וייחודי, ובשילוב עם הצמה הארוכה בשיער היא נראית ממש כמו חיה אמיתית.
למראה השלישי והאחרון ג'נר עוברת מטמורפוזה דרמטית נוספת עם בגד גוף מנומר וחושפני בגזרת חיתוכים נועזת במיוחד עם פאה של שיער ארוך חום וחלק. המראה מזכיר מאוד את הבגד שלבשה לכבוד הקליפ של קארדי בי, אך נועז הרבה יותר. גם מראה זה נראה כמו רגע טווינינג ייחודי נוסף, ביחד כוכבת הפופ ביונסה או עם קים קרדשיאן ווסט.
בתמונה שצירפנו כאן של ביונסה, אותה היא פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה בחודש דצמבר 2019 , ניתן לראות כיצד המראה שלה היה רפרנס מדויק ללוק המדובר, ואנחנו לגמרי יכולים להבין למה היא נבחרה כהשראה. מדובר באחת הנשים החזקות, העוצמתיות והנערצות בעולם.
בתמונות של קים, אותה היא פרסמה בחודש מרץ 2019 במהלך שבוע האופנה בפריז, ניתן לראות כיצד היא מציגה לוקים מנומרים וחתוליים עם בגדי גוף חייתיים ונועזים, שנראים כמו רפרנס מדויק לסרטון זה.
בעולם, הדעות לגבי למי היא יותר דומה בסרטון חלוקות, ואנו נוטים לחשוב ששתיהן היוו השראה למראה זה, שנראה עוצר נשימה ומדויק.
אין ספק שמי שנותנת כאן את הטון הסופי זוהי אחותה הגדולה של קיילי, קים. לא רק הסטיילינג מזכיר אותה, אלא גם מבנה הגוף והצמה הארוכה בשיער, סגנון שבו קים התחילה לאסוף את שערה כבר בתחילת השנה. תזכרו מי עשתה את זה קודם.
ג'נר מצולמת בסרטון המדובר על רקע שיר של בן זוגה טראוויס סקוט, שם גם מופיעים כוכבי הראפ האמריקנים המצליחים YOUNG THUG ו-M.I.A ,כשגם הם משיקים את השיר החדש לראשונה ביחד עם הקמפיין השיווקי במיזם משותף.
לאורך כל הסרטון ג'נר נכנסת לדמויות, ממש משחקת מול המצלמה, ומציגה לעולם כישורי משחק מוצלחים במיוחד. בסוף הסרטון ג'נר מורחת ליפ גלוס על השפתיים ובעצם מזכירה לכולם למה אנו צופים בסרטון, וזה כמובן כדי לשווק את קולקציית האיפור החדשה שלה.
הקולקציה החדשה זמינה לרכישה באתר המותג כאן ומחירה 175 דולרים לאחר הנחת השקה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו