מוצרי סניקרס במהודרה המיוחדת

הכדורגל חוזר? סניקרס מציגה מהדורה מיוחדת

מותג חטיפי השוקולד משיק מהדורה מוגבלת של החטיף המוכר בעטיפות מיוחדות עם קריצה לעולם הכדורגל

לכבוד חזרת ליגות הכדורגל לפעילות, חברת 'מארס' משיקה מהדורה מוגבלת של החטיף 'סניקרס', כאשר במקום שם המותג יופיעו מונחים מעולם הספורט.

המותג ידוע בפרסומות הספורטיביות ההומוריסטיות שלו, בהשתתפות דמויות מוכרות מעולם הבידור כמו אלטון ג'ון ובטי ווייט, תחת הכותרת "אתה לא אתה כשאתה רעב!".

לכן, לקראת חזרת ליגות הכדורגל שכה התגעגענו אליהם, בחרו בחברת 'מארס' ישראל להשיק סדרה מיוחדת ומוגבלת של חטיפים עם עטיפות חדשות שיכללו מונחים כמו: "בנבדל, סופג שער, מפספס, מוחלף".

בנוסף, לאחר קניית מוצרי 'סניקרס', ניתן יהיה להיכנס לאתר ולענות על שאלות הקשורות לפספוסים בכדורגל. הפעילות נושאת פרסים, ויחולקו בה מערכת קולנוע ביתית לזוכה בפרס הראשון וקונסולת משחקים עם משחק פיפא לזוכה בפרס השני.

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...