ריאקשן קורונה // צילום: wongmjane

בגלל הקורונה: פייסבוק בוחנת ריאקשן חדש

בעקבות המשבר העולמי, צפויה פייסבוק להוסיף כפתור תגובה חד-פעמי שמטרתו, ככל הנראה, לבקש מכם להישאר בבית • וברשת החברתית לא מספקים עוד הסברים

בעד ריחוק חברתי: כולנו מכירים ומשתמשים בריאקשנים שהתווספו לפייסבוק אי שם בשנת 2016 (לייק, לב, צוחק, מופתע, עצוב וכועס), אלא שדיווח חדש מראה כי ברשת החברתית עובדים על אימוג׳י חדש בצורת לוגו הקמפיין של פייסבוק ״Stay Home״, ולפי הערכות אמור לבקש מאיתנו להישאר בבית.

 

מי שחשפה את החידוש של פייסבוק היא המתכנתת וחוקרת האפליקציות הידועה ג'יין מנצ'ון וונג, ששיתפה בחשבון הטוויטר שלה צילום של הריאקשן החדש וכתבה ״פייסבוק עובדת על ריאקשן בנושא קורונה״. וונג כבר פרסמה בעבר דיווחים שהתבררו כנכונים.

ברשת החברתית אישרו לאתר Mashable שהם אכן עובדים על הכפתור החדש, אך סירבו לספק פרטים נוספים על מטרתו. בנוסף, ניתן להבחין כי המראה של הריאקשן החדש זהה גם לסמל הפורטל המידע של פייסבוק על וירוס הקורונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...