בנק הפועלים הודיע היום על הרחבת שיתוף הפעולה עם אמזון. מדובר בתוכנית ארוכת טווח בין שתי החברות, שתכליתה שיתוף הפעולה לחיזוק מעמדה של ישראל בסחר המקוון העולמי.
שיתוף הפעולה בין החברות צפוי להתמקד בשני תחומים מרכזיים: הצעת ערך ייחודית ללקוחות עסקיים קטנים ובינוניים שיש להם פעילות משמעותית באמזון ומתן הטבות למחזיקי כרטיס אשראי של בנק הפועלים בגין קניות באמזון, בסמיכות לאירועי המכירות הגדולים של החברה.
עד עתה שיתוף הפעולה בין שתי החברות היה מוגבל ומזדמן. בסוף נובמבר האחרון, במסגרת הבלאק פריידי, הציע למשל הבנק ללקוחותיו הנחה של 50 דולר בקניות באמזון. כעת שיתוף הפעולה מתרחב בדמות הקמת מרכזי מצוינות משותפים וסיוע לעסקים קטנים.
שיתוף הפעולה הוכרז בעקבות פגישה מכרעת בשבוע שעבר בתל אביב בין הנהלת בנק הפועלים בראשות מנכ"ל הבנק, דב קוטלר, לבין משלחת בכירה של אמזון העולמית בהובלת רותם הרשקו, מנהל אמזון גלובל. "בנק הפועלים זיהה את פוטנציאל הצמיחה המשמעותי של ענף הסחר האלקטרוני ואת הערך הנוצר לעסקים להתחיל לייצא לעולם בקלות, וכן ערך לצרכנים", אומר מנכ"ל הפועלים קוטלר. מנהל אמזון גלובל, רותם הרשקו, אמר: "שמחים לעבוד עם בנק הפועלים כדי לספק יתרונות חדשים ומרגשים ללקוחות בישראל".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו