"ספיידרמן: רחוק מהבית" הוא הסרט הרביעי שמתרחש ביקום הקולנועי של ספיידרמן בשנתיים האחרונות. עושה רושם שהוא גם עומד להיות הגדול והמצליח מכולם.
"רחוק מהבית", סרט ההמשך ל"ספיידרמן: השיבה הביתה" מ־2017, הכניס כ־180 מיליון דולר בששת הימים הראשונים שלו על המסכים בארה"ב (הוא עלה לאקרנים כבר ביום רביעי, כי באמריקה חגגו את הסופ"ש של ה־4 ביולי, יום העצמאות האמריקני), והסכום שהכניס ברחבי העולם עומד כרגע על לא פחות מ־400 מיליון דולר.
"רחוק מהבית", שבו מככבים טום הולנד, זנדאיה, ג'ייק ג'ילנהול וסמואל ל. ג'קסון, שווק לציבור כהמשך הישיר של "הנוקמים: סוף המשחק", שיצא באפריל ושהפך תוך זמן קצר ללהיט הקופתי השני בגודלו בהיסטוריה. אבל ההצלחה האדירה של "רחוק מהבית" אינה נובעת רק מהפופולריות העצומה של אולפני מארוול והנוקמים. ספיידרמן הוא מותג־על בפני עצמו בימינו. מלבד "השיבה הביתה" ו"רחוק מהבית", בשנתיים האחרונות קיבלנו גם את "ונום" עם טום הארדי בתור אחד מיריביו האגדיים של ספיידי, שגרף 854 מיליון דולר, ואת סרט האנימציה המגניב "ספיידרמן: ממד העכביש", שגרף 390 מיליון דולר וקטף אוסקר. ולחשוב שרק לפני חמש שנים המניה של איש העכביש היתה על הקרשים אחרי הכישלון הביקורתי והקופתי של "ספיידרמן המופלא 2" עם אנדרו גארפילד ואמה סטון.
אירועים משמעותיים נוספים שהתרחשו בטבלת שוברי הקופות במהלך הימים האחרונים כוללים עוד שתי נקודות ציון מרגשות עבור בעלי המניות של אולפני דיסני: "צעצוע של סיפור 4" של אולפני פיקסאר חצה את קו ה־600 מיליון דולר (לא להיט מטורף כמו קודמו, אבל עדיין לא רע בכלל), ו"אלאדין", רימייק הלייב־אקשן בכיכובו של ויל סמית', חצה את קו ה־900 מיליון דולר והפך ללהיט הגדול ביותר בקריירה הארוכה ועתירת שוברי הקופות של סמית'.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו