לכבוד יום האם הבינלאומי, רשת האופנה H&M מפרסמת לראשונה פוסט שמראה אם שמניקה את התינוקת שלה כשהיא חשופת חצי חזה, בעודה לבושה בשמלה של המותג.
הפוסט המדובר הוא חלק מכתבה שעלתה למגזין האונליין של H&M, אחת מתוך חמישה בנושא. מדובר בכתבות המדברות על השפעת האמהות על נשים שונות בעולם ועל החיבור המיוחד שלהן עם ילדיהם.
רנג'י ג'אקוס, הדוגמנית בפוסט ההנקה המדובר היא אשת קריירה בכירה בתעשיית האופנה. היא עובדת בחברת המדיה הענקית קונדה נאסט, אותה חברה שבבעלותה עשרות מגזיני אופנה מהנחשבים בעולם בהם ווג, ואניטי פייר, גלאמור ועוד.
בכתבה, ג'אקוס מספרת שהאמהות שינתה אותה כמו ששום דבר בחיים לא הצליח לשנות ופתח לה את העיניים למה שבאמת חשוב בעולם, ושינה אותה לחלוטין. היא מספרת שהיא מאוד אוהבת את העבודה שלה עדיין, אבל האמהות והילדים שלה הם במקום הראשון ומה שחשוב באמת.
כתבה נוספת באתר מספרת על מריה הרננדז, אמא של סינתיה לי פונטיין, דראג קווין. בכתבה הרננדז מספרת על התחושות שהרגישה כשגילתה שבנה יצא מהארון ומתלבש כאישה ועל מערכת היחסים התומכת שביניהן.
אין ספק שהמותג העולמי H&M דואג למצוא דרך להתחבר לכל הקהלים עם טקטיקות שיווקיות שפונות באופן אישי, עוצמתי וחזק לכל קהל יעד בעולם, והם עושים זאת בהצלחה מרובה עם מסרים שיוצרים תחושות הזדהות ורצון ללבוש ולקנות את בגדי המותג, שזו המטרה בסופו של דבר. את השמלה שלובשת ג'אקוס ניתן לרכוש באתר ובחנויות הרשת בעולם, כפי שכבר אפשר יהיה ניתן לצפות אנו ממליצים למהר לפני שיגמר.
מדונה מפרגנת למעצבת התכשיטים הישראלית קרן וולף
מעצבת התכשיטים הישראלית קרן וולף ממשיכה לכבוש את התעשייה ההוליוודית ולעשות המון כבוד לתעשיית האופנה הישראלית כשלא אחרת מכוכבת הפופ המצליחה בעולם, מדונה, פרסמה השבוע שתי תמונות בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, שם היא מציגה באופן מובהק את תכשיטי השפתיים שעוצבו עבורה במיוחד עם תיוג מפרגן במיוחד של המעצבת על כל תמונה.
התכשיטים שמדונה מציגה בפוסטים המדוברים הם חלק ממסע הפרסומי לאלבום מספר ארבע עשרה של הכוכבת בשם "מאדאם X" שצפוי לצאת לאור ב-14 ביוני 2019. הטור העולמי למטרת קידום האלבום יתחיל בחודש ספטמבר 2019.
וולף מככבת בכותרות לא מעט בשנה האחרונה, עם שיתופי פעולה עם הכוכבים הגדולים בעולם, בהם ניקי מינאז', ליידי גאגא, סולנג'ה נואלס, ועם שער מכובד של הסופר מודל ג'יג'י חדיד על מגזין ווג הונג קונג, שם היא ענדה את עגילי החישוק לה.
וולף אמרה ל"ישראל היום": "תחילה פנו אלי במהלך חג הפסח עם בקשה לעצב לה תכשיט לקליפ שלה, אבל באותו הזמן הייתי בחופשה פרטית וגם לא היו משלוחים ולכן נאלצתי לסרב לבקשה. לאחר מכן הסתובבתי בתחושת מועקה גדולה שבעצם סירבתי לאחת האייקוניות הכי גדולות בעולם, אז יצרתי קשר עם הסטייליסט וביקשתי לעצב עבורה במיוחד תכשיטים שיתאימו לפרויקט החדש שלה שנקרא מאדאם X.."
"הסטייליסט אהב את הרעיון ואת הסקיצות ששלחתי לה ומיד התחלתי לעבוד על זה. הכנתי לה ארבע פיסים מתוך הליין של תכשיטי השפתיים שלי ובעיצוב מיוחד שתואם את נושא האלבום החדש שלה. מדונה ממש אהבה את זה ואפילו פרסמה שני פוסטים עם תיוג שלי. היא הצליחה לשמח אותי ולרגש אותי עד מאוד. מדונה בשבילי היא המלכה האם, מעבר לעובדה שאנחנו חולקות אותו תאריך יום הולדת, היא האישה שתמיד הייתה בשבילי השראה ענקית מעל הטבע והיא גדולה מהחיים. לא כל כך האמנתי בהתחלה שראיתי את הפוסטים זה ריגוש מאוד מאוד גדול וזה עשה לי רוח גבית חזקה, כבוד גדול."
ריהאנה עושה היסטוריה
ביום שישי האחרון פורסם שריהאנה מקימה באופן רשמי מותג בגדי יוקרה תחת חברת האופנה היוקרתית העולמית והגדולה בעולם LVMH. מהלך זה הוא גדול וראשון מסוגו בהיסטוריה, משום שבעצם שיתוף פעולה זה, ריהאנה היא האישה הראשונה בעולם להקים מותג אופנה מקורי תחת חברת הענק, והיא גם האישה השחורה הראשונה בעולם בבעלות המותג ובראשות החברה. המותג הוא הראשון להתווסף לחברת הענק מאז הצירוף של בית האופנה הצרפתי כריסטיאן לקרואה בשנת 1987.
הכוכבת תשיק את מותג בגדי היוקרה החדש שלה תחת שם החברה שלה FENTY, שכבר מוכרת לעולם בתחום ההלבשה התחתונה והקוסמטיקה. המותג של ריהאנה מצטרף לשורה ארוכה של מותגי אופנה על נחשבים בעולם בהם ז'יבנשי, לואי ויטון, סלין, פנדי ועוד. מה ששם את ריהאנה כמעצבת אופנה שוברת מוסכמות בכמה וכמה רמות.
לפי מגזין הניו יורק טיימס, מהלך זה הוא הכרה רשמית של חברת הענק בכך שגם לכוכבת פופ, שחקנית ודוגמנית יש כוח גלובלי והשפעה על תעשיית האופנה. בנוסף לכך, כניסתה אל שוק תעשיית בגדי היוקרה מעידה על כך שבשביל להיות חלק מהתעשייה כבר לא צריך להמציא מחדש מותגים ישנים, אלא אפשר להמציא את הגלגל מחדש ולהעיז.
המותג, שהלוגו שלו דומה לעיצוב של מפתח יווני ישן עם פונט באותיות לבנות על רקע כחול כאשר האות N הפוכה, יהיה מבוסס בפריז והם יציגו קולקציות בגדים רדי טו וור, נעליים ואקססוריז.
לדברי מנכ"ל חברת LVMH, ברנרד אלנאוט: "כל קונפסט והוויית המותג ירוכז סביב ריהאנה, יעוצב על ידה, ויתחבר באופן מדויק אל הוויז'ן שלה למותג. כולם מכירים את ריהאנה כזמרת נפלאה, אבל תוך כדי שיתוף הפעולה שלנו ביחד עם מותג האיפור שלה פנטי ביוטי זכיתי להכיר יזמית אמיתית, מנכ"לית מובילה ובעיקר לידרית גדולה".
ריהאנה אף פרסמה את החדשות המרעישות בחשבון האינסטגרם שלה שם היא כתבה "יום גדול לתרבות, זו ההוכחה שהכל אפשרי, תודה לאלוהים".
שיתוף פעולה זה מסמל אבולוציה ומהפכה של ממש בתעשיית האופנה, שהתקדמה צעד אחד קדימה משיתופי פעולה קטנים על קולקציות קפסולה כמו למשל שיתוף הפעולה בין סלינה גומז למותג האופנה קואץ', לשיתופי פעולה ארוכי טווח יותר כמו למשל שיתוף הפעולה בין ביונסה לאדידס להיום, להקמת מותג יוקרה מאפס, באותו הסגנון שהקימו המעצבים לואי ויטון ואמיליו פוצ'י. כל הקלפים נטרפו, וכפי שריהאנה כבר כתבה, אין שום דבר שכבר לא אפשרי, רק צריך לחלום.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו