צילום: REUTERS, AFP // כריסטיאנו רונאלדו, גל גדות

במקום רונאלדו: הקמפיין החדש של גל גדות

לאחר השערורייה בנוגע לקמפיין שלא יצא לפועל בכיכובם של כריסטיאנו רונאלדו, אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', חברת הכבלים מודיעה על קמפיין חדש, בשפה חדשה ועם דמות הרבה פחות קונטרוברסלית

קמפיין ישראלי חדש לגל גדות: חברת HOT הודיעה היום, כי היא משיקה שפה פרסומית חדשה, בהובלתה של הכוכבת הישראלית הבינלאומית.

• בסטרימינג שלכם: "הם יורים על תינוקות, החרימו את האירוויזיון"

• משחקי הכס: עשרת הפרקים הגדולים

• עורכי הדין מגיבים: וויליאם בגד בקייט?

הקמפיין החדש בכיכובה יהיה תחת המסר ״גאווה ישראלית״. במסגרת הקמפיין, גל גדות והיא תספר את סיפור המותג יחד עם כוכבי הסדרות הפופולריות של HOT. הסלוגן החדש שיוביל את הקמפיין יהיה There’s No Place Like HOT. בקמפיין הראשון ישתתף גם שלום מיכאלשווילי בתפקיד אורח, בדמות האהובה "זינה".

• מחקר קובע: לגל גדות השפעה חיובית על נשים ונערות

בתוך כך, השאלה המתבקשת היא לאן נעלם הקמפיין בכיכובו של רונאלדו. כזכור, כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו צילם לפני חצי שנה קמפיין חדש עם אופירה וברקוביץ׳. הקמפיין עורר סערה בקרב ארגוני הנשים בישראל שיצאו נגדו בשל התלונות כלפיו, ונכון לעכשיו הוא עוד לא עלה, אם בכלל.

• "תמוה ומקומם": נשים נגד חברת HOT

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT" מסרה: "HOT גאה להציג את הפרזנטורית החדשה של החברה, גל גדות. לפני חצי שנה החברה השיקה מיתוג חדש, וכעת אנחנו מתקדמים לשלב הבא - השקת שפה פרסומית חדשה. זהו צעד נוסף המבטא את העוצמה של HOT כקבוצת התקשורת החזקה ביותר בישראל. החיבור עם גל עבורנו הוא טבעי ומתבקש, גל מהווה עבורנו דוגמא ומופת של ישראליות והיא תוביל את השקת השפה הפרסומית החדשה שלHOT  תחת המסר גאווה ישראלית".

גל גדות מסרה: ״אני שמחה לייצג את HOT בישראל. אני מרגישה שמתקיים בינינו חיבור סביב ערכי החדשנות, היצירה, והגאווה בישראליות שלנו ובמה שאנחנו מייצגים".

• הספוילר המטורף של מייסי ויליאמס

• הספין-אוף של "משחקי הכס": כל הפרטים

• ווסטרוז באבל: כך הגיבו השחקנים לסיום הסדרה

• מתקציב נמוך לסדרה היקרה ביותר על המסך

• "העונה המורכבת ביותר של 'משחקי הכס'"

• לאס וגאס: מחווה דרקונית ל"משחקי הכס"

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...