בגדים, נעליים ובגדי ים הם המוצרים המבוקשים לקראת חג הפסח וכן כלי בית ושמיכות מעבר, כך מדווחים בחברת דואר ישראל.
לפי ההערכות בדואר ישראל בחודשיים שלפני פסח, במארס־אפריל, יגיעו לישראל כ־10.8 מיליון חבילות. מדובר בגידול קל של 4.8% מול שנה קודמת, אז הגיעו כ־10.3 מיליון חבילות.
הגידול המשמעותי לקראת חג הפסח הוא במשקל, כאשר על פי התחזיות בדואר ישראל, צפויות להגיע בתקופה זו מחו"ל חבילות במשקל כולל של כ־2,500 טונות, גידול של 16% מול שנה קודמת. לשם השוואה בחודשים מרץ-אפריל 2018 הוזמנו חבילות במשקל כולל של כ־2,160 טונות. בדואר ישראל אומרים כי מתחילת מרץ הגיעו משקלים חסרי תקדים למרכז הסחר המקוון של דואר ישראל ובשני סופי השבוע האחרונים נחתו מעל 150 טונות בכל סוף שבוע מול כ-80 טונות בסוף שבוע בשנה קודמת.
לדברי דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל : "לקראת חג הפסח אנו רואים בארץ המשך מגמה כלל־עולמית של הזמנת פריטים כבדים וגדולים יותר פיזית. הציבור אינו חושש מקניות ברשת, ולאחר שהתנסה בהזמנת מוצרים קטנים הוא נותן הזדמנות גם לפריטים גדולים. שנת 2018 היתה שנת שיא בסחר המקוון בישראל, כאשר היקפי החבילות הכפילו עצמם בתוך ארבע שנים, ל־65 מיליון חבילות ב־2018 מול 32 מיליון חבילות ב־2014 ".
העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו