נוסעים זועמים: "הטיסה התעכבה בגלל משלוח פרחים"

טיסת ארקיע לתאילנד התעכבה במשך 18 שעות • ארקיע: תקלה גרמה לעיכוב בהמראה. לאור תקנות מנוחת הצוות נאלצנו לדחות את הטיסה"

הנוסעים ישנים בנתב"ג

נוסעי טיסת ארקיע לתאילנד שהייתה אמורה להמריא ביום ראשון האחרון קצת לפני חצות זועמים בטענה שהטיסה התעכבה במשך 18 שעות בגלל משלוח פרחים שגרם לבעיית העמסת כבודה במטוס ובעקבות כך הטיסה התעכבה תחילה במשך שעות בודדות, אף אחד מהם לא תיאר שזה יימשך כל כך הרבה זמן.

לאחר כמה שעות הבינו הנוסעים כי ייאלצו להמתין לשעות הבוקר, השעות שאחרי העוצר בנתב"ג, אך כשהגיעו השעות שבהן מותר להמריא, הבינו כי הטיסה תתעכב שוב.

הנוסעים ביקשו מנציגי החברה תשובות אך לטענתם זכו ליחס מזלזל. הם הורשו להיכנס לטרקלין דן אך גורשו מהטרקלין בבושת פנים, כך טוענים הנוסעים. 

הנוסעים שהמתינו בנתב"ג מספרים כי אחת הדיילות סיפרה להם בשיחה כי הסיבה לעיכוב היא משלוח פרחים שגרם לבעיה בהעמסת הכבודה למטוס. במטוסים גדולים כמו במקרה הזה, בואינג 767, הכבודה עולה למטוס במכולות אותן מכינים מראש.

עורכת הדין דנה קרן אליה פנו הנוסעים מספרת: "הנוסעים התקשרו אליי בכעס וטענו כי הם מעוכבים כבר כעשר שעות, הם לא ידעו שזה יימשך עוד כל כך הרבה זמן. הם לא קיבלו בית מלון וישנו והתפללו בנתב"ג, ממש ישנו על הרצפה בנתב"ג במשך שעות ארוכות. הם ניסו להגיע לשירות הלקוחות של ארקיע שם לא התייחסו אליהם כמו שצריך לטענתם וכל זה לפי מה שסיפרה להם הדיילת, בגלל משלוח פרחים. חשוב לציין כי הנוסעים היו כבר על המטוס בשעת ההמראה המקורית, אך הורדו בגלל הבעיה בה נתקלו בחברת התעופה".

מארקיע נמסר בתגובה: "תקלה בהעמסת המטען גרמה לעיכוב בהמראה שגלש לשעות סגירת הלילה של נתב"ג. לאור תקנות מנוחת צוות הטיסה נאלצה ארקיע לדחות את הטיסה לשעות הצהריים היום. עקב תפוסות גבוהות בבתי המלון לא ניתן היה למצוא חדרים לאירוח הנוסעים. לנוסעים הוצע לבחור בין מונית לביתם על חשבון ארקיע להמתנה בטרקלין. לאורך כל הזמן דואגים נציגי ארקיע לנוסעים. ארקיע מתנצלת על חוסר הנעימות שנגרמה. הנוסעים יפוצו על פי החוק".

הנוסעים בנתב"ג

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר