לאחר חרושת של שמועות שהתרוצצה בתעשיה, אפל סוף סוף חושפת הזמנה לאירוע עיתונאים ב-25 בחודש באולם סטיב ג'ובס בקופרטינו, שם תציג את שירות הטלוויזיה החדש והמצופה שלה - כך לפי ההערכות, שירות שעתיד להתחרות בנטפליקס, ובשירותים דומים כמו הולו והשירות החדש והמצופה של דיסני.
עוד בנושא:
האם נטפליקס מעלה מחירים בישראל?
עוד צפויה החברה להשיק את שירות החדשות החדש שלה, שכולל מנויים לאתרי חדשות ומגזינים, הכל בבמה אחת ומרוכזת. על פי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל, אפל התקשתה במשא ומתן עם גופי התקשורת לגבי השירות, לאחר שדרשה לא פחות מ-50 אחוז מהכנסות השירות החדש לעצמה. עוד באירוע, צפויה אפל להכריז על גירסאות חדשות לאייפד, ולאוזניות האלחוטיות ההו-כה-פופולריות שלה, האיר פודס. כמובן, נעקוב אחר האירוע ונדווח לכם בזמן אמת.
הסיסמא שמלווה את ההזמנה היא "It's Show Time", או בתרגום חופשי "הגיע זמן ההצגה". הוותיקים שבינינו, בוודאי זוכרים שאפל כבר השתמשה פעם בסיסמה זו בעבר, בהזמנה לאירוע ב-2006, אז השיקה את ה-iTV ומה שלימים יהפוך להיות האפל טי. וי. בהנחה ואכן נשמע פרטים על שירות הזרמת תכני הטלוויזיה החדש שלה, הרי שהסיסמא הולמת גם הפעם.
לעוד חדשות מתפרצות מעולם הטכנולוגיה - הירשמו לטלגרם שלנו!
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו