"בכל קמפיין גדול שלנו נשלב איש או אישה עם מוגבלות כדי להביא לידי ביטוי את המגוון של החברה הישראלית, שאינו שלם ללא איש עם מוגבלות", כך אמר אסף אזולאי, מנהל מטה השיווק והפרסום של בנק הפועלים ל"ישראל היום".
"אני חושב שמדובר במיעוט החברתי בישראל שלא בא לידי ייצוג, וחשוב שיימצא לו ביטוי. הדרך עוד ארוכה, וחשוב שחברות נוספות יצטרפו אלינו בקמפיינים שלהן".
אזולאי מספר כי "לפני שנה יצאנו במהלך מיתוג חדש, כשהמסר הוא 'פועלים איתכם בכל החלטה'. במסגרת זו, החלטנו להפסיק להשתמש בפרזנטורים והתחלנו לדבר על סוגיות שעולות מהשטח. ערכנו צילומים שלא כוללים 'משפחות גרמניות ושבדיות', אלא של לקוחות שלנו".
אזולאי הוסיף כי "הראינו את התמונות של הקמפיין למנכ"ל הבנק, אריק פינטו, שהוא איש עם מוגבלות, והוא שאל אותנו למה אין דמות של איש עם מוגבלות בקמפיין. עשינו צילומים נוספים, ולפני שנה לקחנו את ענבל פיזרו, אלופת ישראל שזכתה בתשע מדליות פאראלימפיות. שילבנו אותה בקמפיין באופן הכי טבעי שיש, של סטודנטית שרוצה להשקיע בשוק ההון. היא צולמה בקמפיין עם כיסא הגלגלים והתגובות היו מדהימות. אנשים התרגשו מכך שמדובר בשילוב באופן טבעי בקמפיין, ומכך שלא מספרים שהיא נכה. בקמפיין האחרון שלנו, של עסקים קטנים, שהופיע בגדול באיילון, צולמו בעלי עסקים, ואחד מהם הוא בעל עסק מבאר שבע המתנייד בכיסא גלגלים", סיכם.
העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו