חברת כרטיסי האשראי העולמית מאסטרקארד MasterCard, הכריזה על מהפכה בתחום חיובי האשראי, כזו שתציל לקוחות רבים מחיובים קבועים שנשכחים. אנחנו כמובן מתכוונים למינויים שכולנו שוכחים לבטל בתום תקופת ניסוי, ואז מחוייבים עליהם חודש בחודשו, מבלי שאנחנו בכלל זוכרים שהתחייבנו לכך, לעתים, מה שמכונה שיטת "מצליח".
על פי הכרזת החברה, מעכשיו חברות שיציעו חודש התנסות חינם בשירות או מוצר חדש, יהיו חייבות לדווח ללקוח בסוף החודש על כך שמרגע זה ההמשך של השירות או המוצר הם בתשלום. החברה או המוכר יהיו חייבים לשלוח מייל מסודר של פרטי העסקה, מחיר העסקה וכן את הדרך החוקית בה ניתן לבטל לחלוטין את ההסכם. באופן הזו ינצלו אנשים רבים מחיובים מיותרים על שירותי חינמיים שהם בחרו לבחון או לנסות, ושכחו שאחרי חודש או זמן התנסות מוסכם אחר, הם הופכים לכאלו שדורשים תשלום קבוע.
עוד בנושא:
עיקרון נוסף שמחילה חברת טכנולוגיות התשלום הבין לאומית קשור בכך שכל חברה שנותנת שירות ארוך טווח תצטרך לעדכן כל חודש על המחיר שהיא גבתה בהודעה מסודרת, וכן תצטרך לעדכן על הכוונה להעלות את מחיר השירות כשגם פה היא תחויב לאפשר ללקוח דרך קלה לביטול של השירות שהוא צורך – למשל, נטפליקס שלאחרונה העלו באופן שרירותי את דמי המנוי שלהם ללקוחות בארצות הברית ובמפתיע.
מדובר כאמור במהפכה שיכולה להציל לקוחות רבים מהשכחנות והפזרנות של עצמם, שבסופו של דבר עולה לנו הרבה כסף מיותר. מתי היוזמה הזו תהיה זמינה גלובלית? בחודש אפריל.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו