לא נעלבה ממנה. שירי מימון | צילום: AP

שירי מימון מציגה: פרובינציה בסופר

הפרסומת של שירי מימון לשופרסל היא מהמיושנות שנראו על מסך הטלוויזיה מזה זמן רב • מי בכלל רוצה להיות כמו אמריקה?

אני לא זוכר מתי פרסומת טלוויזיה נראתה כל כך מיושנת כמו זו האחרונה של שופרסל. תחום הפרסומות בישראל בדרך כלל מתקדם וראוי לצפייה, אבל זאת בכיכובה של שירי מימון כל כך פרובינציאלית, ששאלתי את עצמי אם היא אמורה בכלל להיות  בשחור-לבן.

מימון, שהשתתפה לדקה וחצי בברודווי לקידום מכירות של המחזמר "שיקגו", מסתובבת עם שמלה מתנפנפת ומסבירה שיש לה הכל בישראל, הכל בסופר. מי היה מאמין? ההסבר ברור. מימון היא כאילו הישראלית ששיחקה אותה ממש עכשיו בארה"ב, והנה היא מסבירה כמה טוב בבית ושאמריקה (אגב, מי בכלל רוצה להיות כמו אמריקה?) זה ממש כאן.

 • אירוויזיון 2019: שירי מימון בחוץ

בפועל, לרשת הקמעונאית לא היו תקציב או יכולת להביא כוכבת ישראלית אמיתית מארה"ב, נניח גל גדות, אז הם הסתפקו במימון. אחר כך הסבירו לנו שיש לנו אפשרות להזמין הכל באינטרנט. כאילו  בעולם הזה לא קיימים עלי אקספרס, אמזון או אסוס, וכאילו אנחנו לא באמצע יום הרווקים או הרווקות הסיני או יום ראשון השחור או נובמבר המשופם או מי זוכר מה. מה שבטוח הוא, שהתקדמנו, מזמן.

בשורה התחתונה, והמאוד תחתונה, זו פרסומת שמזלזלת בצופה, גורמת לו תחושה כאילו ישראל עדיין  מנותקת מהעולם, ובעצם עושה שירות רע למוצר כולו. חלטורה תסריטאית ורעיונאית מפוארת שמנסה למכור פנטזיה בשקל. לא קנינו.


לא קנינו. מימון בברודווי // צילום: AP

 • "שובר שורות" חוזרת

 • כך הגיבו שחקני "משחקי הכס" לסיום

 • "חברים": פנטזו להפוך את ג'ואי לאנס

 • שש המלצות  מוזיקה מכל העולם

 • העסקים החדשים של עומר אדם

 • ג'יג'י חדיד פתאום בעד ישראל?

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...