בריטני ספירס ממשיכה להפתיע עם בושם חדש, מותג האיפור MAC משיק צללית מנצנצת במרקם קרמי, ופלמוליב מציעים לכם להתקלח עם ניחוחות אבטיח. המוצרים החדשים שהגיעו לשולחננו - מי מוצלח יותר ומי פחות?
בושם לאישה - בריטני ספירס
הבשמים של בריטני ספירס כבר רכשו לעצמם קהל עצום של מעריצות ברחבי העולם, שממשיכות לרכוש בנאמנות את הבשמים, גם אחרי שספירס ירדה קצת משיאי הפופולריות שלה. לאחרונה השיקה הזמרת בושם חדש, בשם Prerogative, בבקבוק עם צורה עגולה ופרוסה, במראה לא קונבנציונלי שמשדר את המסר: "תמיד תהיי את, ללא גבולות".
ניסינו: הניחוח מצד אחד הוא אוריינטלי ועצי, ונותן עוצמה לבושם, ומצד שני, משלב נקטר אפרסקים שמוסיף עידון ומתיקות במידה נכונה. הבושם מחזיק מעמד לאורך כל היום.
השורה התחתונה: הופתענו לטובה. הצליח לה.
מחיר מומלץ לצרכן: 179 שקלים, ל-100 מ"ל, או דה פרפיום
להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.
Prerogative של בריטני ספירס // צילום: יח"צ
צללית לעיניים - MAC
מותג האיפור MAC, השיק את MAC Dazzleshow liquid, צלליות מנצנצות ומטאליות לעיניים, במרקם נוזלי קליל ועמיד. הצלליות מוצעות במגוון גימורים זוהרים - מנצנוץ בוהק דרך זוהר עדין ועד לגוון מתכתי .
ניסינו: הנסיינית שלנו מרחה על עינייה את צללית Every Day Is Sunshine, בגוון אפרסק בהיר. לדבריה, הצללית במרקם קרמי, ולכן היא נמרחת על העפעף בקלות ובאחידות, מתקבעת במהירות ומשאירה תחושה נעימה ובעיקר גוון נוצץ וזוהר.
השורה התחתונה: כדאי. צללית מדליקה ועמידה לאורך היום.
מחיר: 116 שקלים.
להשיג בחנויות MAC.
MAC Dazzleshow liquid - צללית גליטר נוזלית // צילום: יח"צ
מייק-אפ פודרה - בועז שטיין
המאפר בועז שטיין, השיק את Mineral Makeup Cream To Powder, מייק-אפ פודרה קרמי בגימור מט באריזת To Go, שמצטרף אל ליין מוצרי האיפור הנושא את שמו. לדבריו, המייק-אפ המינרלי הוא פתרון לנשים המעדיפות "ללכת עם ולהרגיש בלי". המרקם הקליל אמור להעניק פתרון מהיר בנסיעות ובבילוי מחוץ לבית, ואת רמת הכיסוי אפשר להעצים על ידי שכבה נוספת באזור הנדרש.
ניסינו: המארז כולל ספוג ומראה, כך שנוח לשאת אותו בתיק. למייק-אפ יש מרקם קליל ונוח למריחה, שהעניק כיסוי חלקי, אבל גרם לעור להיראות אחיד וגמיש יותר, בלי אפקט מסכה. המייק-אפ שמר על מראה עור מט וטבעי.
השורה התחתונה: מייק-אפ טוב שהחזיק כל היום.
מחיר: 99 שקלים, ל-12 גרם.
להשיג בפרפומריות, ובמרכזים המקצועיים ברחבי הארץ.
מייק-אפ מינרלי בגימור מט של בועז שטיין // צילום: שי גבריאלי
סבון רחצה - פלמוליב
מותג הסבונים הבינלאומי Palmolive מרענן את סדרת תחליבי הרחצה Naturals, המכילים 100 אחוזי תמציות פרי ותחליב לחות, ומשיק ניחוח חדש – אבטיח.
ניסינו: אהבנו שמדובר במוצר עם משאבה לשימוש נוח במקלחת, ושהתחליב על בסיס טבעי. התחושה שהוא מותיר על הגוף - טובה, אולם הניחוח של האבטיח פחות מוצלח לטעמנו.
השורה התחתונה: ניחוחות הפירות האחרים בסדרה, מוצלחים יותר.
מחיר: 22.90-14.90 שקלים, ל-750 מ"ל.
להשיג ברשתות השיווק והפארם.
תחליב רחצה של Palmolive בניחוח אבטיח // צילום: יח"צ
סדרת טיפוח לפנים - VICHY
מותג הדרמו-קוסמטיקה VICHY השיק שני מוצרים חדשים בסדרת Slow Âge: קרם יום להפחתת מראה סימני הגיל, עם מקדם הגנה 30 SPF, לעור רגיל עד יבש, וקרם עיניים לטיפול בהפחתת קמטוטים. לדברי היצרן, קרם היום מועשר בחומצה היאלורונית וגליצרין, וקרם העיניים מפחית מראה קמטוטים, כהויות וסימני עייפות, ומעניק לעור מראה קורן יותר.
ניסינו: הנסיינית שלנו השתמשה במוצרים במשך שלושה שבועות. לדבריה, הקרמים נעימים למריחה על העור, נספגים במהירות ומותירים תחושה טובה ורכה. לאחר תקופת השימוש המצטברת, היובש פחת ומראה העור היה טוב יותר. גם העובדה שהקרמים מכילים מקדם הגנה חסכה את הצורך של מריחת מוצר הגנה נוסף כנגד השמש.
השורה התחתונה: מוצר טוב במחיר הוגן. מתאים לעור יבש ולצעירים שרק מפתחים את הקמטוטים הראשונים שלהם.
מחיר קרם הפנים: 169 שקלים ל-50 מ"ל. קרם העיניים: 139 שקלים, ל-15 מ"ל.
להשיג בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.
מוצרי סדרת Slow Âge של VICHY // צילום: מוטי פישביין
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו