ההמלצות שלנו לבשמים חדשים // צילום: Getty Images

10 הבשמים שאתן חייבות לנסות

בדיוק כמו ארבעת המינים, גם אנחנו נבדלים בטעם ובריח • לכן, במיוחד לכבוד סוכות מצאנו את הבושם שיתאים לכל העדפה

חגי תשרי מסמלים ניחוח חדש של התחדשות ושינויי מזג אוויר, וכמובן, הם גם עונת המתנות. בהתאם לכך, מדפי הפארמים מתמלאים בעשרות בשמים חדשים מתקתקים, לימוניים, תבליניים ועוד. ההנחות המיוחדות שניתנות בתקופה זו הן הזדמנות להתחדש באחד מהניחוחות שערבים לאפכם. אלו הבשמים החדשים שהכי כדאי לכן לשים לב אליהם בקניה הקרובה. 

משמאל לימין: Girls Can Do Anything, Wonderlust Eau Fresh, Women // צילום: יח"צ

זאדיג & וולטר,  Girls Can Do Anything 

עם שם כזה לבושם, אין ספק שהניחוח בתוך הבקבוק השקוף-סגלגל, מאוד מסקרן. ריח הבושם שמתחיל באופן נועז עם ניחוחות וניל, ממשיך בעידון אם ארומות של אגס ופולי טונקה. התוצאה היא בושם שיהיה חביב על בנות רבות, ויתאים לשעות הבוקר. 

מחיר: 299/249 שקלים, ל-90/50 מ"ל.

מייקל קורס, Wonderlust Eau Fresh

גרסת או דה טואלט קלילה של ניחוח Wonderlust המקורי, המבוססת בין היתר על הדרים (אשכולית), יסמין  ועצים. למרות הגרסה העדינה יותר, הניחוח נשאר עוצמתי ומורגש למשך כל היום. מחיר: 379/269 שקלים, ל-100/50 מ"ל.

קלווין קליין, Women

זהו הבושם הראשון של המותג שפותח על פי החזון של המנהל האמנותי של החברה, ראף סימונס. הניחוח לימוני מצד אחד, ומתובל מצד שני, ומשלב ריחות פרחי הדרים עדינים, אצטרובלי אקליפטוס, פלפל שחור וגרידת לימון. הבושם עשוי להתאים למי שאוהבת ניחוח פרשי עם עומק מתמשך. 

מחיר: 349/249 שקלים, ל-100/50 מ"ל.

משמאל לימין:  Mon Guerlain, Joy, Happy Lemon Dulci // צילום: יח"צ

גרלן, Mon Guerlain

הניחוח החדש של גרלן, ממשיך לשמר את הקו היוקרתי של המותג, אך מעניק לו פרשנות קלילה, רעננה ומעודנת יותר. את הקמפיין לבושם ממשיכה להוביל – אנג'לינה ג'ולי, וזה כבר אומר הרבה על האישה שהניחוח יתאים לה. הארומה המרכזית של הבושם היא של מנדרינה בשילוב עלי לבנדר, וניל מטהיטי ויסמין ערבי. התוצאה היא ניחוח סקסי ועוצמתי שיתאים לשעות הערב. 

מחיר: 591/391 שקלים, ל-100/50 מ"ל.

דיור, Joy

הניחוח של Joy הוא פרחוני מאוד ומשלב ריחות פודרה ומאסק. הארומה חזקה ועוצמתית בתחילה אך מתעדנת בהמשך ומשאירה ניחוח מאסק בעיקר. הריח עמיד ונשאר לאורך שעות רבות, ויתאים לקשת רחבה של גילאים. ההמלצה שלנו היא שהוא יתאים יותר לשימוש בשעות הערב, ליציאה או בילוי.  

מחיר: 549/391 שקלים, ל-90/50 מ"ל.

שופארד, Happy Lemon Dulci 

מותג תכשיטי היוקרה האקסקלוסיבי, שופארד, השיק שני ניחוחות, Felicia Roses  ו-Lemon Dulci. כל אחד מהם מכיל מבחר של מרכיבים טבעיים ויקרים, ותמציות שמנים . אנחנו ניסינו אתLemon Dulci, בעל הניחוח הפרחוני-פירותי, בשילוב קורט תבלין. הבושם שונה מריחות אחרים וכולל נגיעות לימון, פירות הדר, זנגוויל, שמן מנטה ותמצית טרגון, ולכן התוצאה היא סוג של ניחוח לימוני ייחודי מאוד ומתובל. 

מחיר: 530/299 שקלים, ל-100/40 מ"ל.

משמאל לימין:  Honeysuckle & Davana, The Gift, Kenzo World Intense, Tous Les Colognes Concentrées // צילום: יח"צ

ג'ו מלון , Honeysuckle & Davana

מותג הבשמים הלונדוני, ג'ו מלון, משיק את Honeysuckle & Davana, בושם בעל ניחוח יערת דבש מחוזק, עם תוספת ריח ורדים וטוויסט פירותי. התוצאה היא בושם מאוד מתקתק ודבשי שיתאים לחובבות הז'אנר. 

מחיר: 530/265 שקלים, ל-100/30 מ"ל.

ז'יווגו ,The Gift

הבושם מגיע בבקבוק גדול מהצפוי, מה שכבר מבליט אותו יותר מהאחרים. הניחוח משלב תמציות של אפרסק, בזיליקום ויסמין, והריח המתקבל הוא פרחוני וייחודי, וכזה שתואם את המראה השונה של הבקבוק. 

מחיר:  449 שקלים, ל-75 מ"ל.

קנזו, Kenzo World Intense

מדובר בבושם השלישי שמושק תחת ידיהם של מעצבי הבית של קנזו, קארלה לים ואומברטו ליאון. העיצוב של הבקבוק, בגווני כחול עמוק וזהב מטאלי, מציג את העין האייקונית של המותג. הניחוח פרחוני ועשיר, כפי שהיה הבושם הראשון בסדרה, רק שהפעם הועצמו בו ארומות השזיף השחור והווניל. התוצאה היא ריח חושני במיוחד ומנה גדושה של פרחוניות. מי שאהבה את הבשמים הקודמים בסדרה, תאמץ גם את השלישי בוודאות.  

מחיר: 499/369 שקלים, ל-75/50 מ"ל.

טאוס, Tous Les Colognes Concentrées

מותג התכשיטים הספרדי טאוס - TOUS, משיק בושם בעל ניחוח עדין ואלגנטי, שמתכתב גם עם הצורה המעודנת של הבקבוק וסמל הדובי המוכר בראשו.  הריח מורכב משילוב של הדרים, מי ורדים ויסמין, והתוצאה היא בושם עדין אך מלא נוכחות, שיתאים מאוד לשימוש יומיומי. 

מחיר: 199 שקלים, ל-90 מ"ל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...