מי שלקחה את החג הלא רשמי, יום האמוג'י העולמי שנחגג היום (שלישי), וחשבה איך לעשות ממנו רווח היא אחת מאחת מנשות העסקים המצליחות בעולם, קים קרדישיאן ווסט. בשנת 2015 קים קרדישיאן ווסט עשתה "מיליון כל דקה" עבור האימוג'יס שעוצבו בדמותה שנקראים קימוגי'ס, כך דווח לפי חברת אפל.
היום קרדשיאן משיקה שלושה בשמים נוספים בהשראת הקימוג'יס, שיהיו זמינים באתר החל מהיום בערב בשעה 22:00 זמן ישראל. וויבס, פיצ'י וצ'רי הם הבשמים החדשים מתוך קולקציית הבישום של KKW.
מי שעוקב באינסטגרם אחרי קים באדיקות אולי ראה בסטוריז שלה בימים האחרונים סרטונים של החברות של קים מקבלות את הבשמים בצורות אפרסק, דובדבן ואווירה בתוך מארזים מיוחדים מלאים בסוכריות גומי צבעוניות. זו לא הפעם הראשונה שקים מפיצה כך את הבשמים שלה, שכן גם עם הבשמים הקודמים שלה היא עשתה אותו דבר במארזים עשויים משוקולד עם סוכריות צבעוניות. מבין החברות שקיבלו את הבשמים הפעם היו השחקניות דרו ברימור, בוסי פיליפס, ובנות המשפחה קיילי, קנדל וכריס ג'נר ובלוגריות ביוטי מוכרות.
המכירה מתחילה // צילום: מתוך האתר
קימוג'י דובדבן - הבקבוק הוא בצורת הקימוג'י דובדבן של קים, לפי האינסטגרם של KKW FRAGRANCE, הריח הוא "ריח של פיתוי מתוק שכולל ריחות של דובדבנים, פירות יער, תותים, וניל, עץ ומאסק.
קימוג'י אפרסק - הבקבוק נראה בדיוק כמו הקימוג'י אפרסק של קים. הריח מתואר כ"ריח של אפרסקים עסיסיים, נקטרינות טריות, יסמין, וניל, עץ ומאסק".
קימוג'י וויבס (אווירה)- מתואר כבושם שונה מהשניים האחרים. הריח שלו מכיל ריחות של אבטיח, אננס, פרחי פיאונות, תפוחים, יסמין, אמבר ומאסק.
אומנם הבשמים החדשים הם לא במהדורה מוגבלת, אבל למי שכן מעוניין לרכוש בושם פירותי של קים, אנחנו ממליצים לקנות היום ברגע שזה עולה לאור, כי אין לדעת אם זה יהיה כמו בפעמים הקודמות, שכל הבשמים שלה היו סולד אאוט ביום אחד בלבד. מחיר כל בושם הוא כ-45 דולרים.
דוגמנית של ספורטס אילוסטרייטד הניקה את התינוקת שלה בעודה צועדת על המסלול
דוגמנית של ספורטס אילוסטרייטד, מארה מרטין, עוררה סערה כשצעדה על מסלול התצוגה של המותג אמש במיאמי, בעודה מניקה את בתה אריאה בת ה-5 חודשים.
מרטין לבשה ביקיני זהב שעוצב במיוחד כדי שתוכל להניק בזמן המסלול. על התינוקת הקטנה שמו אוזניות למניעת סאונד, כדי שלא תתעורר מהרעש והמוסיקה של התצוגה ותמשיך לינוק בשקט. הדוגמנית המתחילה נבחרה להופיע בתצוגה לאחר שכבשה את עורכי המגזין באודישן פתוח שנערך לקהל הרחב.
הבוקר, הודות לתרגיל מסובב ראשים שעשתה, היא זכתה להיות לככב בכותרות הראשיות בכל בעולם. התגובות ברשתות החברתיות חצויות כשחלקן מעודדות ואומרות שהיא מעוררת השראה, וחלקן אומרות שזה תרגיל מלוכלך ולא הולם.
מרטין כתבה בחשבון האינסטגרם שלה שהיא מאושרת לעודד את תופעת ההנקה בציבור ושהיא מרגישה שעשתה עבודה טובה. והעירה שהיו נשים ראויות יותר לקבל כותרת כמו למשל על דוגמנית שצעדה שם שהחלימה ממחלת הסרטן ודוגמנית אחרת שמתגייסת לצבא בעוד שבועיים. מבין הדוגמנית בתצוגה צעדה גם הספורטאית הפראלימפית ברנה האקאבי, שעברה כריתת רגל וצעדה עם רגל תותבת.
שרה ג'סיקה פארקר מחליפה את ניבר מדר ,שלומית מלכה וקורל סימנוביץ' וקוטפת קמפיין נחשק
כבר התרגלנו לראות את הפנים של דוגמניות ישראליות מככבות בקמפיינים של חברת ההלבשה התחתונה האיטלקית אינטימיסימי, אך הפעם מגיעה מחליפה ראויה לא פחות לדגמן למותג.
פארקר, 53, היא הפנים החדשות של קולקציית סתיוחורף 2018 של המותג, והיא מייצגת אותו בכבוד ועם אנרגיות של קארי בראדשו מ"סקס והעיר הגדולה". בקמפיין ניתן לראות את הפריט הבולט ביותר בקולקציה שהוא חזיית ברצלונטה, חזיה שחורה מבד תחרה שצולמה מבצבצת מתחת לפיג'מות המשי הארוכות, אותה שילבו עם תיק קלאץ קטן ותכשיטים. השחקנית מוכיחה שכל אחת יכולה ללבוש הלבשה תחתונה מחוץ לבית עם הסטיילינג הנכון, ושהלבשה תחתונה מתאימה לכל גיל.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו