המותג האהוב בעולם - עכשיו בישראל // צילום: יח"צ חו"ל

מותג השיזוף העצמי המוצלח הגיע לישראל

תשכחו מלבלות שעות בים, או לרוץ למכון הקרוב כדי לקבל קרינה. מוצר חדש מבטיח שיזוף בדקות ספורות. חדשות הטיפוח

אם אתם גם מאלה שלא מחבבים את הישיבה מרובת השעות בשמש כדי לתפוס קצת שיזוף, הכתבה הזו בשבילכם: בדקנו מוס חדש לשיזוף עצמי תוך מספר דקות. וגם, מרכך שיער שעושה פלאים ושפתון וסומק במוצר אחד. זה מה שחשבנו על המוצרים החדשים שהגיעו לשולחננו. 

שיזוף עצמי בבית

הקיץ בפתח ואם עורכם לא שזוף מטבעו, תשמחו בוודאי לדעת על מוצר שיזוף עצמי ומהיר שיהווה פתרון למראה שזוף לקראת הקיץ מבלי להיחשף לקרינת השמש. אתר הביוטי GUILTY, משיק לראשונה בישראל את מותג השיזוף העצמי המוכר בעולם ST.TROPEZ, שמציע אלטרנטיבה לעור שזוף מבלי להיחשף לשמש. 

לדברי היצרן, המוצרים מבוססים על רכיבים טבעיים המופקים מסוכר פירות, המאפשרים למנגנון המלנין (השיזוף) הטבעי של הגוף להתבטא ולקבל גוון כהה יותר של העור בהתאם לפיגמנט הטבעי. 

מרחנו את הרגליים במוס לשיזוף מהיר (ST.TROPEZ SELF TAN EXPRESS) לשיזוף קל. לאחר שעה התבקשנו לשטוף (לשיזוף בינוני תצטרכו להמתין שעתיים על העור ורק ולאחר מכן לשטוף, לשיזוף עמוק יש להמתין 3 שעות). לאחר מכן, ובמשך ארבע עד שמונה שעות הצבע מתחיל להתקבל על הרגליים.

השורה התחתונה: מדובר בפתרון אולטימטיבי למי שרוצה להיות שזוף ללא קרינת שמש. 

מחיר: 169 שקלים, תכולה 200 מ"ל (כולל כפפה לשימוש רב פעמי).

להשיג בלעדי באתר:  www.guilty.co.il

מוס לשיזוף עצמי מהיר ב-165 שקלים, תכולה 200 מ"ל // צילום: יח"צ חו"ל

 

שפתון וסומק במוצר אחד

מותג המעצבים הבינלאומי YVES SAINT LAURENT משיק מוצר איפור חדשני - צמד מוצרים בסטיק אחד: גם שפתון וגם סומק - BABY DOLL KISS & BLUSH DUO STICK. כל סטיק כולל שני צבעים, לשימוש בכל אחד בנפרד או בשניהם ביחד, על השפתיים, על הלחיים או גם וגם. בסדרה שבע סטיקים שבהם שני צבעים. כך למשל: סטיק ניוד ורדרד נמס לתוך ניוד מוקה, ורוד חיוור עם ורוד עמוק , אדום דובדבן עד לחום-שזיף ועוד.

ניסינו את המוצר, המרקם רך ונמרח בקלות, הגימור מאט חלק. אהבנו שיש אינספור אפשרויות כשמדובר בסטיק המורכב משני צבעים, קטן וקומפקטי. 

השורה התחתונה: אנחנו תמיד בעד שני מוצרים במוצר אחד. גם חוסך כסף וגם את הצורך בנשיאת שני מוצרים בתיק. 

מחיר מומלץ לצרכן: 150 שקלים, להשיג בלעדית ברשת אפריל.

BABY DOLL KISS & BLUSH DUO STICK איב סאן לורן // צילום: יח"צ

 

קפסולות לפנים – אליזבת ארדן  

המותג אליזבת ארדן משיק קפסולות יום - Advanced Ceramide Capsules Daily Youth Restoring Serum, קפסולות חדשניות לשימוש בבוקר לפני האיפור. הקפסולות מכילות סרום סרמידים המוכרים כבעלי עוצמה לחידוש נעורי העור. לדברי החברה, מדובר בפורמולה חזקה לצמצום מראה הקמטים וליצירת מראה מוצק.

תכולת הקפסולה מעט שומני שנמרח בנעימות על העור. להפתעתנו המוצר נספג במהרה בעור ולא מותיר תחושה שמנונית. לאחר שימוש של שבועיים ניתן לראות כי מרקם העור השתפר מעט, אמנם לא נעלמו הקמטוטים אך בהחלט נתן חיות לעור. 

השורה התחתונה: אהבנו שהקפסולות אטומות ומגיעות לשימוש בכמות מדודה ומדויקת ואת העור הרך שנותר, אך המחיר גבוה.  

מחיר מומלץ לצרכן: 700 שקלים ל-60 יחידות, 430 שקלים ל-45 יחידות, להשיג ברשתות הפארם. 

טוב אך יקר // צילום: יח"צ

 

שיקום שיער ב-3 דקות

מותג טיפוח השיער פנטן השיק את מרכך הקסם ב-3 דקות, הסדרה כוללת 3 מוצרים לחות מוגברת. בחברה אומרים כי מדובר במרכך יומי עם עוצמה של מסכה, המשקם שלושה חודשים של נזקי שיער ב-3 דקות בלבד. בזכות טכנולוגיית ה-PRO V הייחודית לפנטן, מדובר בפי 2 מרכיבי מרככים. 

קשה לנו לאמוד את עוצמת הנזק של השיער שלנו וכמה זמן נמשך הנזק, אך אנחנו יכולות להעיד שמדובר במסכה טובה ויעילה, שמרככת את השיער היטב תוך 3 דקות. היא לא "כבדה" מדי והריח שלה נהדר, מרענן ונעים.  

השורה התחתונה: מוצר יעיל ומחיר אטרקטיבי. 

 המחיר: 29.90 שקלים, להשיג ברשתות השיווק והפארם.  

יעיל עם מחיר מעולה // צילום: יח"צ

 

פלטת איפור לעיניים מנצנצות

מותג הטיפוח לדור הצעיר- Essence השיק לכבוד העונה הקיצית סדרת מוצרי איפור חדשים על טהרת הברק מטאלי. הסדרה מנצנצת ומתאימה במיוחד לקיץ שטוף השמש  הישראלית, עם מוצרי איפור עמידים והיא כוללת: גלוסים חדשים מלאי לחות, מסקרות מעבות, עפרונות שפתיים ושפתונים עמידים במיוחד, צלליות בהירות לעיניים בגוונים קייצים וסדרת לקים לציפורניים מנצנצת במיוחד.

הסדרה מוצלחת, אהבנו את פלטת האיפור הקומפקטית שמכילה 4 צלליות לעיניים ו-2 צלליות סומק – היילטר בגוונים פסטלים. הצלליות מחזיקות מעמד למשך שעות והלקים המטאליים עמידים ולא מתקלפים.  

השורה התחתונה: סדרה מוצלחת במחיר מציאה. כדאי להעמיס מספר פריטים. 

מחיר: פלטת איפור: 20 שקלים, לק 13 שקלים, שפתון 10 שקלים. להשיג: ברשת סופרפארם

מחיר מציאה // צילום: יח"צ

 

שפתונים -  M.A.C  

מותג האיפור M.A.C שידוע בשיתופי פעולה מעניינים ומוצלחים כמו ג'ירמי סקוט, ממשיך עם שיתוף פעולה חדש עם  אייקון האופנה ניקולא פורמיקטי שהיה הסטייליסט של לידי גאגא והמנהל הקריאטיבי של דיזל. פורמיקטי, ממוצא איטלקי– יפני מציג קולקציית איפור חדשה בסטייל פאנק אדג'י וגרוב יפני ילדותי.

הקולקציה שנקראת M.A.C NICOPANDA, כוללת פלטות עם צלליות לעיניים ולחיים בעיצוב פנדה ייחודית ובצבעוניות אופנת רחוב שובבה: שפתונים בוורוד פוקסיה, ירוק מנטה, סגול חציל ועוד. מדבקות מעוצבות , קריסטלי סברובסקי לשימוש רב פעמי ועוד. 

האריזות של השפתונים מאוד מיוחדות ומרקם השפתונים נעים על השפתיים. אך לא התחברנו לקשת הגוונים.

השורה התחתונה: מתאים בעיקר לנוער ולחובבי הז'אנר היפני. 

מחיר שפתונים: 101 שקלים, מדבקות 111 שקלים, להשיג בחנויות M.A.C ובאתר: www.maccosmetics.co.il

M.A.C NICOPANDA, חובבים את הז'אנר היפני? // צילום: יח"צ

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...