דורית רבליס // צילום: רומן לינצקי GADE | צילום: רומן לינצקי GADE

דורית רבליס ואביטל לנגר בקמפיין חדש

הדוגמניות הצעירות הצטלמו לקמפיין של GADE • קיארה פראני המוזה החדשה של לנקום • נעלי הנוחות בקולקציה עדכנית • חדשות האופנה

הדוגמנית הצעירה דורית ריבליס לא נחה לרגע 

דורית רבליס ואביטל לנגר, הדוגמניות הצעירות שעושות חיל בעולם הדוגמנות בחו"ל ובשבועות האחרונים מככבות על מסלולי תצוגות האופנה בינלאומיים, נבחרו לפרזנטוריות של קמפיין הבישום למותג הביוטי GADE. שתי הדוגמניות הצעירות סומנו כבר כדבר הבא בעולם האופנה הבינלאומי. הן הצטלמו רגע לפני שיצאו לשבוע האופנה בפריז לקמפיין הבשמים ICON MUSK OIL ו-ICON VANILLA BLACK שיעלה לקראת חג הפסח.

הקולקציה החדשה של Sack's לאביב קיץ 2018 לוקחת אותנו הרחק מהטרנד הפרחוני  

לאחר שכמעט כל רשת אופנה בקולקציית אביב-קיץ 2018 הציגה את הטרנד הפרחוני ואת טרנד הספארי, הקולקציה של Sack's אחרת, ואפשר לומר גם מרעננת. המעצבות של המותג הלכו על צבעי פסטל רכים ומלטפים: ירוק מנטה, ורוד מעושן ותכלת לצד דגש על אדום בוהק, לבן , גווני חום וזית.

הגזרות הם אוברסייז בבדים רכים, פשתן, כותנה, שמאפשרים הרבה נוחות, בעיקר בימים חמים ולחים. ניתן לראות בקולקציה שמלות מקסי ומיני בגזרותA , אוברולים ומכנסיים מתרחבים. 

הניגודיות ניתנת לפרשנות גם על ידי חיבור בין העולם הרומנטי לעולם הספורטיבי. זה בא לידי ביטוי בטוניקות, שמלות, צווארוני ספורט וחליפות FREE TIME, שיתאימו לכם גם אם אתם לא עוסקים בספורט. 

צילום: שי יחזקאל

 

תכשיטים עם אג'נדה אקולוגית  

מותג התכשיטים הבינלאומי UNOde50 מגיע לישראל. מדובר במותג שבתחילת דרכו ייצר 50 פריטים מכל דגם - ומכאן שמו, ייחודו הוא עיצוב על זמני עם אג'נדה חברתית אקולוגית וערך אמנותי. אולם עם  ההצלחה לא ניתן היה לשמר את הרעיון המקורי של 50 פריטים מכל דגם, אך המותג מקפיד על מקוריות והעיצוב הבלתי מתפשר, כמו בתחילת הדרך בה יוצרו התכשיטים. 

הסגנון ייחודי, פיסולי, שבועט במוסכמות של עולם התכשיטים ולכן הוא זוכה להצלחה בעולם. ניתן למצוא שרשרת בעבודת יד העשויה מכמה שרוכים של חוט עור חום, מעוטרים בחרוזי כסף מצופים וסיומת של חרוזים בהשראת חניתות ב-1,295 שקלים. 

פריטים מהקולקציה ניתן להשיג באתר: www.gloriamundi.co.il , ובחנות  בת"א. טווח מחירים 380–1,512 שקלים.

UNOde50 // צילום: יח"צ

 

רשת נעלי הנוחות FLY FOOT יוצאת עם קולקציה טרנדית ועדכנית 

אם חשבנו עד לא מזמן כי נעלי נוחות שייכים לגיל השלישי, רשת פלייפוט עושה מתיחת פנים ויוצאת העונה עם קולקציה טרנדית ועדכנית. קולקציית אביב 2018 מתאפיינת בצבעוניות עליזה עם חידושים עיצוביים מקוריים ושוברי מוסכמות.

לדוגמא, טרנד נעלי הגברים מופיע בגירסה נשית מרהיבה עם גוונים וטקסטורות יחודיות וסוליית 'טרקטור'. נעלי סירה מתהדרות בחיתוכי לייזר דמוי תחרה , כשהסוליה הפעם מעולם הספורט והסניקרס. כמו כן, טרנד ההדפס המנומר מופיע במגוון גוונים, ולמתוחכמות שביננו יש גם כפכפים במראה אלגנטי, הכולל פפיונים, פרווה ועוד. מחירים: 369-299 שקלים. 

פלייפוט // צילום: שי דשבסקי

 

קיארה פראני - המוזה החדשה של לנקום

מותג הטיפוח LANCÔME הכריז השבוע כי הוא מתכנן שיתוף פעולה עם קיארה פראני ולמעשה הופך אותה למוזה של המותג. 

פראני החלה את דרכה בשנת 2009 כבלוגרית לייף סטייל מאיטליה, כשהמושג 'בלוגרית' היה בחיתוליו. מהר מאוד החדשנות שהיא הביאה לבלוג עורר אחריה עדת מעריצות ועוקבות שביקשו לקבלת מידע עדכני ומקצועי, בזכות הסגנון שלה ויכולת ההבחנה בכל הקשור לאופנה. 

בהמשך, הבלוג הפך לפלטפורמה של אתר קניות וכיום היא דמות מאוד מצליחה ברשתות החברתיות עם כ-11 מיליון מעריצים ברחבי העולם ונחשבת לאושיית אופנה מוערכת עם חנות מקוונת בה ניתן לרכוש קולקציה אישית שעצבה ובעלת חנויות במילאנו, שנחאי וצ'נגדו. כעת המותג לנקום לוקח אותה עוד צעד קדימה תחת חסותו עם שתוף פעולה והופך אותה למוזה של המותג.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...