רשת TWENTYFOURSEVEN עולה לראשונה על מסלול תצוגות האופנה בשבוע האופנה תל אביב 2018 ובמהלך חדשני מסוגו תחת המסר “LOVE THE SKIN U R IN” יעלו על המסלול בנות שאינן דוגמניות.
השבוע יערכו אודישנים בשלושה מוקדים בארץ, מהן תבחרנה שיצעדו על המסלול. השופטים באודישנים הם רון קאהן (רונקו), מנהל הקריאטיב של המותג, ומוטי רייף, יזם ומפיק שבוע האופנה תל אביב.
"אנו נרגשים להשתתף בפעם הראשונה באירועי ה- Tel Aviv Fashion Week עם המותג TWENTYFOURSEVEN", אומר מישל תמיר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת רנואר. "בחרנו השנה להרים על נס את אידיאל היופי המשתנה ולפתוח לקהל הרחב את ההזדמנות ליטול חלק בתצוגת האופנה העונתית של המותג. בתצוגה יעלו בנות שאינן עובדות כדוגמניות מקצועיות מקשת רחבה של גילאים, מידות, גבהים, מגזרים וגוונים מתוך התפיסה ש"אין מודל יופי אחד" ומתוך רצון לתת לכל אחת מרחב ומקום לקבל את עצמה כפי שהיא". רישום וקבלת פרטים על האודישנים באתר: www.twentyfourseven.co.il
הקולקציה של דניאלה להבי לקיץ 2018 מעולם הספארי
בכל קולקציה שמושקת בימים אלה מככב הטרנד הפרחוני. מרענן היה לראות את קולקציית התיקים והנעלים של המותג דניאלה להבי לעונה הקרובה בהשראת אפריקה, בקולקציה שילוב של עבודות יד אפריקאיות מסורתיות שנפגשות עם שפת לבוש מערבית ואלמנטים מעולם הרכיבה.
בקולקציה טקסטורות של נחש, מנומר וזברה בשילוב שבין עבודות ידניות המשלבות קליעה, ליפוף וצביעה ידנית, יחד עם חיתוכי לייזר וחומרים טכנולוגיים מתקדמים מעולם הספורט. קולקציית הנעליים כוללת עקב פלטפורמה, עקב מרובע רחב בבסיס וכפכפים שטוחות.
צילום: איליה מלינקוב
טרנד נעלי הגרב מגיע לספורט מקצועי
בעוד שרוב רשתות האופנה הולכות אחר הטרנד של נעלי סניקרס מבד דמוי גרב, חברת Adidas לוקחת את הטרנד צעד אחד קדימה ומשיקה נעל ריצה מקצועית לנשים שכוללת גפה נגרבת מאווררת.
הדגם נקרא ULTRABOOST X, הוא מעניק לנעל מראה אלגנטי - מעודן . צבע הנעל בדגם הזה הוא אחד - אפור עם עיטור כחול בעקב, כך שאין עוד אופציות צבעוניות אחרות. לדברי החברה, הדגם הונדס והותאם לכף הרגל הנשית המשתלבת עם סגנון הריצה. מומחה ספורט מציין כי אדידס חשבה על עניין המקצוענות הספורטיבית ולנעל יש מבנה שנועד לאפשר לגיד אכילס לנוע נכון בעת נחיתת כף הרגל על הקרקע, ומייצרת תמיכה מיוחדת לכף הרגל במהלך אימון ספורט. מחיר- 749.90 שקלים.
נעלי הגרב של אדידס // צילום: יח"צ חו"ל
מעצב תלבושות בתאטרון משיק לראשונה קולקציית כלות ובגדי ערב
לאחר שנים של עשייה מאחורי הקלעים, מעצב התלבושות והכובען מאור צבר מגיע לקדמת הבמה ומשיק בימים אלה את קולקציית הביכורים שלו לאופנת כלות וערב. הקולקציה שנקראת - 'המיתולגיה של הים' עשירה באלמנטים ממצולות הים עם קריצות תיאטרליות ססגוניות, ומשקפת את הווייתו היצירתית המגיעה מתחום הבמה והתיאטרון.
מדובר בקולקציית שמלות כלה וערב בעלות מראה עשיר ואלגנטי עם טוויסט ייחודי. צילומי הקמפיין מתכתבים עם סיפורים מהמיתולוגיה היוונית. בולטים בקולקציה: גרסתו של צבר לשמלה השחורה הקטנה בעלת מחשוף עמוק וקווים אסימטריים, שמלת מקסי אדומה ממשי המדגישה את הסילואט הנשי, שמלת כלה באורך ברך בעלת חצאית טול עשירה בבד ושמלת כלה סטרפלס באורך מקסי ומבד שיפון היוצרת משחקי שקיפות.
מאור צבר זכה בפרסים בתחום עיצוב תלבושות, ובעל מותג הכובעים "Maor Zabar Hats" - כובעים אקסטרווגנטיים ומרהיבים ביופיים שמוצגים בתערוכות מידי שנה ברחבי העולם. צבר, בוגר שנקר שעובד כבר 14 שנה כמעצב תלבושות לתאטרון מחול וקמפיינים פרסומיים, ומלמד בשנקר במחלקה לעיצוב אופנה.
צילום: הילה שייר
להעמיס: יריד אופנה מציע מגוון פריטים בהנחות גדולות
אירוע האופנה הייחודי "Supermarket" מבית היוצר של שופוני חוזר עם 65 מעצבי אופנה, אקססוריז ונעליים מהעונה הנוכחית לצד קולקציות מעונות קודמות ב-50 אחוזי הנחה ומעלה. האירוע הוא פרי יוזמתן של מייסדות יריד הנעליים הנחשק "שופוני", מיה לוי ועתליה הושע, שהצליחו להפוך אותו לפלטפורמה פופולארית של מכירות קולקציות מעצבים, וכמוקד עלייה לרגל בקרב פאשנסטיות רבות.
בין המותגים המשתתפים באירוע: קום אל פיו, MIZO , GUSTA , מדוזה, גרטרוד, קארין זלאיט, שלומית אופיר, מיכל בן עמי, מעיין פז, Two Tone , little ועוד. "אנחנו יודעות כמה שופינג זה כיף, אבל שופינג ב-50% הנחה ומעלה, זו כבר חוויה מופלאה. לפני תשע שנים יצרנו את שופוני, יריד הנעליים, שהפך למסורת של ממש", אומרת הושע. "סופרמרקט הוא אירוע על עונתי המאפשר להתחדש לעונה הנוכחית, למצוא משהו שווה לשנה הבאה, או להיתקל בפריט הזה שאת כבר מזמן חושקת בו, ועכשיו הוא במחיר שאיאפשר להגיד לו לא.", מוסיפה לוי. Supermarket - נמל יפו, מחסן 2 - כניסה: 10 שקלים, תאריכים: 8-10.3.2018.
תיק גב ב-450 ש"ח במקום ב-890 ש"ח // צילום: יח"צ
נעלי סקופ מחפשים פרזנטור חדש לצד רוסלנה
הדוגמנית רוסלנה רודינה חתמה על עונה חמישית כפרזנטורית של נעלי SCOOP, רוסלנה תקבל 100 אלף שקלים עבור קמפיין אביב - קיץ 2018. בימים אלה מחפשת הרשת פרזנטור שיככב לצד רוסלנה. לדברי רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP, "רוסלנה מתכתבת עם ערכי המותג: אופנתי, צעיר, בועט וחדש". עוד מסר אינסאנז כי בימים אלה בוחנת הרשת פרזנטור חדש שיככב לצידה של רוסלנה, כזכור השחקן וכוכב התוכנית הישרדות שגיא ברייטנר, שימש במשך השנה האחרונה כפרזנטור המותג.