צילום: EPA //

"וי כחול": לאומי קארד משיקה "ווטסאפ" ללקוחות בחו"ל

חברת האשראי משיקה "ווטסאפ לעסקים" כשירות ללקוחות הנמצאים בחו"ל • השירות יאפשר ליצור קשר עם המוקד 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע • "אם נראה שזאת הצלחה נשקול להרחיב את השירות גם לתחומים נוספים"

לאומי קארד משיק "ווטסאפ לעסקים" כשירות לקוחות בחו"ל. לדברי החברה לקוחות בחו"ל לא תמיד מצליחים להתקשר למוקד במקרה של אובדן או גניבת כרטיס, בעיה עם הקוד הסודי או איזה שהוא כשל טכני באישור העסקה.

השירות החדש יאפשר ליצור קשר עם המוקד באמצעות האינטרנט 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע, גם במקרה של בקשות להרחבת מסגרת האשראי בעת השהות בחו"ל.

בלאומי קארד אמרו כי היה חשוב להם להשיק את השירות החדש לפני חופשת הפסח וחודשי הקיץ, בהם עשרות אלפי לקוחות יהיו בחו"ל, "אם נראה שזאת הצלחה נשקול להרחיב את השירות גם לתחומים נוספים" אמרה שגית דותן, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל בלאומי קארד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...