המרכז להכשרת כלבי שירות לאנשים עם מגבלה, נכות נפשית וילדים עם אוטיזם יוצא בקמפיין גיוס המונים חדש בשיתוף עמותת 360 - החממה לעסקים חברתיים. "כלבי השירות, הדרושים לרבים במדינה, אינם פריווילגיה", מסביר אילן פרומקין, העומד מאחורי היוזמה עם ברק כהן. לדבריו, "ההכנה והאילוף אורכים חודשים רבים ומגיעים לעשרות אלפי שקלים".
במרכז מבקשים לגייס באמצעות הקמפיין סכום שיספיק לסייע לשלוש משפחות לפחות לקבל כלב שירות. "המטרה שלנו היא להכשיר כמה שיותר כלבים בשנים הבאות ולהפוך את המתנה הנפלאה הזו לנגישה הרבה יותר בארץ", מסכם פרומקין.
לתרומות בקמפיין: http://70000.dog
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו