בתחילת החודש שעבר הקוראת שלנו, יונית, החליטה לנסות את שירות ההזמנות ברשת מרשת המזון "ויקטורי". מכיוון שהיה מדובר בהזמנה למצרכי השבת, מובן שהדבר הראשון שהיא בדקה בטרם ביצוע ההזמנה הוא זמינות המשלוחים. לשמחתה, היא ראתה שיש אפשרות לבצע משלוח עוד באותו היום, יום חמישי, ולכן החלה בביצוע ההזמנה.
אלא שההזמנה עצמה לוקחת זמן ומתברר שזמינות המשלוחים עשויה להשתנות במהלך ההזמנה, וכך קרה שבתום ההזמנה התברר ליונית שהמשלוח לאותו היום נגמר והמשלוח הזמין הבא הוא ליום שישי בשעות 12:00-15:00.
קצת צפוף, יונית חשבה לעצמה, אבל זה עדיין עדיף על יציאה לחנות, בעיקר אחרי שהיא השקיעה זמן לא מועט בליקוט המוצרים ברשת.
למרבה השמחה, המשלוח אכן הגיע בתוך הלו"ז שנקבע. בשעה 14:00 השליח התייצב ופרק את המצרכים. יונית, שחשדה שהארגזים לא מכילים את כל ההזמנה, אמרה זאת לשליח והוא אמר "אל דאגה גברת, הכל כאן".
אלא שאחרי שהוא יצא לדרכו ויונית החלה לפרוק את המשלוח היא גילתה שחסרים מוצרים מהקירור, ולכן מיהרה להתקשר ישירות לשליח. זה ניסה לפטור עצמו ואמר שיבוא שוב ביום ראשון. אלא שכאמור, מדובר במצרכים לשבת ויונית התעקשה שהוא יבוא עוד היום עם המצרכים החסרים.
השליח נכנע והשיב שיבוא "בסוף הקו". אלא שקו כניסת השבת החל להתקרב ובשעה 15:50 השליח עדיין לא השמיע קול ויונית התקשרה אליו שנית והתחננה שיבוא כבר, מכיוון שמדובר במצרכים שהיא הסתמכה על המשלוח שיהיו לה לשבת. אלא שבשלב זה השליח אמר שכבר אין לו עם מי לדבר ושהוא כבר נסע לדרכו. "דברי עם שירות הלקוחות", הוא אמר ליונית וניתק. אלא שאז הקוראת שלנו גילתה ששירות הלקוחות מסתיים ביום שישי בשעה 16:00.
לא נותר לה אלא לכתוב לשירות הלקוחות של "ויקטורי" בפייסבוק על המקרה. היא קיבלה מענה ביום ראשון. בהמשך היא התקשרה לשירות הלקוחות והם הציעו לה שישלחו את המוצרים באותו היום. היא השיבה שהיא לא מתכוונת לחכות עוד יום בהמתנה למשלוח ואז הם הציעו לזכות אותה. חלפו כמה ימים וכשהיא ראתה שהיא לא מזוכה היא פנתה לשירות הלקוחות של "כלכלה היום".
מדורנו פנה לרשת וזכה לתגובה מיידית ואדיבה שכללה שיחה של מנהלת שירות הלקוחות של הרשת ליונית, שבה היא התנצלה בפניה.
מרשת ויקטורי נמסר כי "על אף המאמצים הרבים שהרשת משקיעה בהענקת שירות טוב ללקוחותיה באמצעים שונים, ובהם מוקד אשר דואג לפיקוח ולבדיקה בכל שרשרת האספקה, לעיתים יש תקלות ואנו לוקחים עליהן אחריות מלאה.
במקרה המדובר, רשת ויקטורי יצרה קשר ישיר עם הלקוחה, פיצתה וזיכתה אותה לשביעות רצונה. רשת ויקטורי שמה את הלקוח בראש סדר העדיפויות ומשקיעה רבות כדי שמקרים מסוג זה לא יישנו בעתיד".
אנחנו מצידנו שוחחנו עם יונית, והיא עדכנה אותנו שקיבלה זיכוי באופן מיידי, בתוספת 150 שקלים, וכן 100 שקלים לקנייה הבאה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו