פתיחת תערוכת "בייבילנד" השבוע השתתפו כ־17 אלף איש, 5,000 יותר מבשנה שעברה. התערוכה, שאורגנה על ידי פיליפ חדד בשיתוף סופר־פארם, בהשקעה של 10 מיליון שקלים, מביאה חידושים טכנולוגיים להורים הצעירים. לפי העניין של ההורים הרבים, שעברו בין יותר מ־100 דוכנים, הם משוועים לזה. הבאנו רק כמה מהם.
בנטלי ו־BMW לפעוטות
אפי מילר, הבעלים של חברת GOLDBUG, סיפר לנו על התלת-אופן החדש של מותג QPLAY, שיוצר בשיתוף פעולה עם מותג הרכב היוקרתי בנטלי.
"התלת־אופן משווק בארץ במהדורה מוגבלת של 200 יחידות בלבד, בצבע שחור בלבד ובעלות של 1,199 שקלים", הוא מסביר. "קהל היעד הוא בעיקר אבות שלא יכולים להרשות לעצמם לקנות רכב בנטלי, שמחירו רק מתחיל ב־1.8 מיליון שקלים, אז הם מסתפקים בתלת־אופן", הוא מתלוצץ, ואז מוסיף ברצינות: "לתלת־האופן שני מצבי ישיבה, גלגלי אוויר, והוא באיכות של מרצדס. אנחנו לא מתקנים חלקים, אם יש תקלה אנחנו מחליפים לחדש". בתוך ארבעה חודשים יוצע גם תלת־אופן QPLAY מתקפל עם תיק נשיאה שיקל את הניידות שלו. עלותו תהיה נמוכה יותר - 699 שקלים.
שיתוף הפעולה בין מותגי רכב יוקרתיים למוצרים לתינוקות אינו חדש. גם חברת BMW לא ויתרה על עולם התינוקות כקהל יעד. שלי בנימין, הבעלים ושותפים של חברת BBK, יבואנית בלעדית של מותג הטיולונים מקלארן, סיפרה לנו ש"לרגל התערוכה השקנו במיוחד דגם של טיולון חדש בשיתוף פעולה עם BMW".
מותג מקלארן משתף פעולה עם חברות יוקרתיות מעולמות תוכן אחרים דוגמת בולגרי ולקוסט. השנה הטיולון תואם לדגם החדש של BMW – דגם M. מבחינת העיצוב הטיולון כולל את העיטורים של BMW על חגורות הבטיחות, על הגלגלים ובצידי השלדה.
הטיולון כולל שילוב של עור בגגון, בידית האחיזה ובמושב, מה שמשדר הרבה יוקרה. המושב, כיאה לסטטוס של המותג, הרבה יותר מרווח, והמחיר הוא 3,000 שקלים - בעוד טיולונים אחרים של המותג עולים בין 1,000 ל־2,500 שקלים.
כך יושבים התינוקות
מוצר נוסף שאותו משווקת החברה הוא "טרמפולינה" של המותג ההולנדי MAMAROO. מדובר בפריט ישיבה פופולרי מאוד לתינוקות ולפעוטות, אך גם במקרה זה מדובר בפיתוח מתקדם של המוצר המסורתי.
לדברי המשווקים, "הרעיון שעומד מאחורי הטרמפולינה הוא חיקוי תנועת ההרגעה של ההורים. זאת באמצעות מחקר שבוצע באמצעות חיישני תנועה לחיקוי מדויק של תנועות אלה. הטרמפולינה מציעה ארבע תנועות של נדנוד וארבע מנגינות וצלילים כדוגמת אוקיינוס ופעימות לב. אפשר להפעיל את הטרמפולינה ידנית באמצעות מסך וגם באמצעות הורדת אפליקציה. כך ההורים יכולים לבחור מצבים שונים באמצעות הנייד וכן לחבר את הסמארטפונים שלהם לטרמפולינה ולהשמיע מוזיקה לפי בחירתם. והמחיר בהתאם - 1,600 שקלים.
חידוש לאם
חידוש מעניין נוסף שכבר גורם להתעניינות בעולם הוא CUP IT, חזיית עיסוי חדשנית לעיסוי השד ולשיפור זרימת החלב ממנו. מדובר בפרי של מחקר ופיתוח בן שמונה שנים, הרשום כפטנט.
לדברי ד"ר דוביק ברקאי, אחד מהמפתחים והמייסדים של החברה, "הרעיון נולד אצלי בבית. אני אב לחמישה ילדים וכשנולדו לנו תאומים, שהיום הם חיילים, הבנו את הצורך במוצר הזה. החזייה מסייעת לשיפור זרימת החלב ולהפחתת הגודש בשד. החזייה מסייעת לייצור מוגבר של עד פי 2.5 כמות חלב בשאיבה. כך, למשל, אם ברבע שעה מפיקים 70 מ"ל חלב אז באמצעות החזייה אפשר להפיק כ־200 מ"ל.
"החזייה עוזרת להזנה אפקטיבית ונעימה יותר ותורמת לייצור חלב איכותי, שומני ומזין יותר. החזייה אף מפחיתה גודש ומונעת כאבים". עוד הוסיף ד"ר ברקאי כי "עיסוי זה דבר טוב בהנקה. לנשים רבות יש גודש בחודשים הראשונים של ההנקה. אפשר לעסות בשיטת הסבתות באמצעות כרוב, אך החזייה הזו מחליפה את שיטת הסבתות. 80% מהנשים סובלות מכמויות חלב נמוכות, כמעט כולן סובלות מגודש, וזה הטריגר שלהן להפסיק להניק ולעבור לתחליפי חלב". ד"ר ברקאי מספר על המתעניינים במוצר הישראלי בקרב גורמים רבים בעולם, ואילו מחיר החזייה הוא 480 שקלים.
בוסטר עולמי - גאווה ישראלית
בתחום מוצרי הבטיחות מככב הבוסטר הקטן והקל בעולם – MILFORD. מדובר בפיתוח ישראלי במשקל 700 גרם, של חברת בייבי סמארט. מושב הבטיחות לילדים לרכב הוא נייד ומתקפל והוא קטן פי יותר מ־10 לעומת גודלו של מושב בוסטר רגיל. בזמן שמושב בוסטר רגיל מגביה את הילד
לתנוחה של מבוגר, MILFORD מנמיך את חגורת הבטיחות אל הילד ומסיט אותה מהבטן ומהצוואר, כך שהישיבה לדברי היצרן נוחה ובטוחה יותר.
לדברי ניצן כהן רז, הבעלים של בייבי סמארט, יבואנית המוצר, "את הבוסטר המציא ג'ון סומרוי, יהודי שרצה להחליף את הבוסטרים המגושמים במוצרים קלים באותה רמת בטיחות. המוצר משווק כעת ביותר מ־50 מדינות, ובייחוד בצ'ילה ובארה"ב, המובילות את המכירות".
לדבריו, "נכון להיום נמכרו 425 אלף יחידות ממנו. הוא זכה בפרס של נאס"א על עיצוב מוצר עתידני. המוצר הזה ענה על צורך מיידי של חיסכון במקום ונוחות ברכב. למי שיש שני ילדים ויותר כבר קשה לשים יותר משני כיסאות ברכב".
1. בוסטר זעיר, בייבי סמארט. המחיר: 400 ש'
2. קוביות לגו מוארות, מבית לוני. המחיר: החל מ־100 ש'
3. טרמפולינה, מאמא רו. המחיר: 1,599 ש'
4. באגי לייט, טומי טיפי. המחיר: 120 ש'
5. מחמם בקבוקים, MOVITA. המחיר: 270 ש'
6. תלת־אופן, QPLAY ובנטלי. המחיר: 1,199 ש'
7. טיולון של BMW ומקלארן. המחיר: 3,000 ש'
8. CUP IT, חזיית עיסוי חדשנית לשיפור זרימת החלב. המחיר: 480 ש'
9. "כפתור בייבי". המחיר: החל מ־45 ש'
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו