מהפכה בדואר ישראל? // צילום: יח"צ דואר ישראל // מהפכה בדואר ישראל? // צילום: יח"צ דואר ישראל

לא קיבלתם חבילה בדואר? בקרוב הפתרון

בתוך 3 חודשים תפעל מערכת סיוע לצרכנים לאיתור החבילות שמתעכבות • עדיין לא קיבלתם? תקבלו אישור שהמוצר לא בארץ

דואר ישראל התחייב הבוקר (שני) בוועדת הכלכלה של הכנסת כי בתוך שלושה חודשים תפעל מערכת סיוע לצרכנים לאיתור פריטים מאחרים. עוד מתחייבים בדואר כי בעבור פריטים שחלף זמן ולא התקבלו, תפיק המערכת אישור לקונה כי הפריט לא חולק בישראל ועם אישור זה הקונה יוכל לפנות לאתר הסחר (איביי, אלי אקספרס, אמזון וכד') ולהתנהל מולו ביתר קלות. 

את הדיון בנוגע לאסדרת פעילות הדואר הבינלאומי יזמו חברי הכנסת רועי פולקמן (כולנו) ויעקב אשר (יהדות התורה). "הלקוח לא צריך לרדוף אחרי אף אחד כשהחבילה שלו נאבדת ולעסוק בבלשות, העסק צריך להיות מסודר", אמר ח"כ פולקמן.

"הטכנולוגיה שינתה את התמונה"

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, שזכה לשבחים מטעם ח"כ יו"ר הוועדה איתן כבל וח"כ יעקב אשר בנוגע להתייעלות הדואר בשנתיים האחרונות, ניסה בכל זאת להדוף את הביקורת בנוגע לחבילות המאחרות מחו"ל. לדבריו, "אכן הדואר המסורתי יורד בקצבים של 12% לשנה וכמות המכתבים שאינם מוסדיים עומד רק על כ-5% כיוון שהטכנולוגיה והסמארטפונים שינו את התמונה".

עוד ציין כי גולדשטיין כי "כל עיקרון החבילות הוא שאי אפשר להחזיק אותן אפילו לדקה בדואר, כי אין מקום ל-300 אלף חבילות ביום והן חייבות לנוע מנקודה לנקודה. אך תהליך הייעול שקרב צפוי לשפר את המצב בעבור הלקוחות". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...