הסקר המסקרן בפייסבוק: ממערכת יחסים לרווק/ה

לקראת הולנטיין הקרב ובא, פייסבוק פרסמו מחקר חדש ובו הם בדקו איך מגיבים אנשים ששינו את הסטטוס שלהם ממערכת יחסים לרווק/ה

צילום: //

מאת: יעקב צדק ,מומחה פרסום ושיווק בדיגיטל

פייסבוק פרסמו את ההודעה הבאה:

“רצינו לדעת יותר על מה זה אומר לאנשים לסיים מערכת יחסים בעידן הדיגיטלי”.

במסגרת הרגעים שלנו שחשובים סדרה, מחלקת ה-IQ של פייסבוק  בחנה כיצד רגע הפרידה השפיע על ההתנהגויות המקוונות בפייסבוק של אנשים שפרסמו בפייסבוק שהם סיימו את מערכת היחסים והפכו לרווקים טריים. הסקר נערך בקרב המדינות: צרפת, הולנד, פולין, איחוד האמירויות הערבי ובריטניה.”

להלן קצת נתונים:

1.בשבועיים שלפני ובשבועיים שאחרי השינוי של סטטוס מערכת היחסים, גברים ונשים מאשרים הגעה לאירועים במידה רבה יותר מאשר בזמן רגיל. (פי 40% יותר מאשר 60 הימים שלפני ומ-60 הימים שאחרי הפרסום בפייסבוק של שינוי הסטטוס. פי 2 נשים לעומת גברים השיבו כי האירועים החברתיים עזרו להם להתגבר על הפרידה ולהמשיך הלאה בצורה חלקה הרבה יותר.

.גברים מעלים פוסטים המביעים את רגשותיהם לפני נשים. לפני שהם מעדכנים את הפרסום. (עצוב, מדוכא וכו’…) נשים ממשיכות לפרסם פוסטים כאלו גם אחרי שבועיים שלאחר הפרסום של הפרידה.

3.פייסבוק זיהתה עלייה של 25% אצל רווקים טריים בתחום הטיולים והנופש בחודש שלאחר הפרסום על הפרידה המצערת בפייסבוק.

פייסבוק הוסיפו ורשמו כי הנשאלים בסקר הגיבו ואמרו כי חוויות חדשות עזרו להם להמשיך הלאה הרבה יותר מאשר לבצע קניות .

31% מהנשאלים בסקר אמרו שהם קנו בגדים או נעליים חדשות,

רק 8% אמרו שזה סייע להם להמשיך הלאה.

בינתיים, 55% מהנשאלים בסקר שציינו שהם נסעו אחרי הפרידה שלהם אמרו שזה עזר להם להמשיך הלאה.

עידן רואה מנכ”ל פייסטק הוסיף:

פייסבוק זיהו כי למפרסמים יש טריגר מאוד גדול כאשר מדובר בקהל יעד של רווקים ורווקות טריים. המפרסמים יכולים לפרסם הצעות אטרקטיביות לאנשים הללו בכדי להוציא אותם מהדיכאון שלאחר הפרידה.

לרוב הם נהנים בחיוב משום שההצעה הזו מגיעה להם בול בזמן הרגיש ביותר שהם צריכים להתעודד.

לכתבת המקור באנגלית של פייסבוק:  קישור

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר