הסכסוך בין הטייסים להנהלת אל על, שהסתיים בסוף נובמבר, הביא לחברה גם שיא שלילי: במשך שמונה חודשים בשנת 2016 היא דורגה במקום האחרון לגבי עמידה בלוח זמנים.
לפי חברת המחקר פלייט־סטטס (FlightStats), הסוקרת מאות חברות תעופה בעולם ומודדת את ביצועי זמני ההמראות והנחיתות שלהן, 56 אחוזים מטיסותיה של אל על נחתו ביעד באיחור של יותר מרבע שעה ורק 44 אחוזים הגיעו במועדן או באיחור של פחות מרבע שעה. גם בדצמבר, לאחר סיומו של המשבר ועם היקפי טיסה נמוכים של עונת השפל, עדיין היו לאל על נתונים מאכזבים: רק 58 אחוזים מהטיסות הגיעו בזמן ו־45 אחוזים מהטיסות עדיין איחרו להגיע ליעד, עם איחור ממוצע של 40.6 דקות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו