רשת BBB (בורגוס בורגר בר) רוכשת את מלוא הבעלות ברשת מוזס תמורת כ־35 מיליון שקלים. ברשת ציינו כי העיסקה היא חלק ממדיניות רשת BBB להרחיב את פעילותה ולחדור לתחום הפרמיום.
שתי הרשתות מתמחות במכירת המבורגרים, והן נבדלות בעיקר במיתוג שלהן. העיסקה, שמותנית באישור הממונה על ההגבלים העסקיים, כוללת את 11 סניפי רשת מוזס, שהוקמה בשנת 2003.
אהובה תורג'מן, מבעלי רשת BBB, מסרה כי "הרשת תמשיך להפנות משאבים למהלך האסטרטגי להרחבת פעילות הרשת".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו