הישג לסלקום // הישג לסלקום

עלייה של 22.9% ברווח הנקי של סלקום ב־2014

הישג נוסף לסלקום: גיוס של יותר מ־20 אלף לקוחות לשירותי הטלוויזיה החדשים שלה: סלקום TV

חברת הסלולר סלקום הוכיחה אתמול שאפשר להתאושש על פני זמן בשוק תחרותי: אמנם ברבעון הרביעי של 2014 ירדו ההכנסות ב־5.7% והסתכמו ב־1.14 מיליארד שקלים, והרווח הנקי נחתך בו בכ־46.1% ל־55 מיליון שקלים - אבל השנה כולה עדיין הסתכמה בגידול של כ־22.9% ברווח הנקי, שעמד על כ־354 מיליון שקלים.

ישראל בוחרת ישראל היום: הצטרפו אלינו ליום השידורים המיוחד

הישג נוסף לסלקום: גיוס של יותר מ־20 אלף לקוחות לשירותי הטלוויזיה החדשים שלה: סלקום TV.

מנכ"ל החברה, ניר שטרן, העריך: "אנו צופים ששנת 2015 תעמוד בסימן צמיחה בפעילות בשוק הנייח, וסלקום היא החברה הערוכה ביותר ליצור תחרות אמיתית בשוק זה באמצעות שיווק חבילות משולבות וטריפל במחירים אטרקטיביים".

במחלקת המחקר של בית ההשקעות הלמן אלדובי ציינו בהקשר זה כי "ב־2014 נמשכה מגמת הירידה בהכנסות, על רקע התחרות החריפה במגזר שירותי הסלולר שהובילה לאובדן של 125 אלף מנויים ולירידה בהכנסה הממוצעת למנוי לרמה של 67.8 שקלים ברבעון האחרון של 2014".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...