אתם כבר לא יכולים לספור את מספר הפעמים שקיבלתם שיחות מטרידות מחברות פרטיות, שרצו למכור לכם שירותים ומוצרים. יש כאלה שעשו מזה את המיליון הראשון. בני זוג מפלורידה, שהבנק שלהם הטריד אותם עם כ-700 שיחות החליטו לעשות לזה סוף. "בנק אוף אמריקה" - ישלם להם כמיליון דולרים על ההטרדה.
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
"הם לא הרפו מאיתנו", אמרה ג'ויס קוניליו, שהיא ובעלה החליטו לתבוע את הבנק. "הם התייחסו אלינו בצורה מחפירה", הוסיף בעלה נלסון. בני הזוג אמרו לערוץ חדשות מקומי כי הבנק החל להציק להם לאחר שפיגרו במספר תשלומי משכנתא. השיחות של הבנק לא פסקו גם שבני הזוג ציינו בפני נציגי הבנק כי שכרו את שרותיו של עורך דין.
בני הזוג תבעו את הבנק על סמך חוק פדרלי המגן על צרכנים מפני הטרדות טלפוניות. השופט קיבל את עתירתם וזיכה אותם בפיצוי בסכום של מיליון דולר. הם תבעו 500 דולר על כל שיחה אך הפסיקה של בית המשפט שילשה את הפיצוי ל-1,500 דולר לכל שיחה.
ב"בנק אוף אמריקה" התייחסו לפסיקה התקדימית ואמרו: "הבנק עזר לשני מיליון לקוחות להימנע מעיקולים. בני הזוג קוניגליו לא שילמו את החובות שלהם, ופנינו אליהם בכדי למנוע מהם תהליך עיקול עוד בשנת 2009", אמר סגן נשיא הבנק.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו