המותג החדש // המותג החדש

שופרסל השיקה מותג פרטי לחיתולים

הגיע תורה של רשת שופרסל להכריז על כניסתה לשוק עם מותג "שופרסל בייבי"

זירת החיתולים מתחממת והצרכנים זוכים: לאחר שסופר־פארם השיקה מותג חיתולים, הגיע תורה של רשת שופרסל להכריז על כניסתה לשוק עם מותג "שופרסל בייבי". 

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

כך, למשל, מארז של 46 חיתולים (מידה 4+) יימכר ב־31.9 שקלים ומארז של 56 חיתולים במידה 3 יימכר ב־31.9 שקלים. את החיתולים תייצר חברת DPL, יצרנית המותג בייביסיטר. המותג יוצע משלב 3 עד שלב 6. 

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמר כי "שופרסל רואה את המותג הפרטי ככלי אסטרטגי במענה ליוקר המחיה בישראל. אנו מתכננים להרחיב את החדירה לקטגוריות נוספות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...