לפני שחיית המחמד תחלה: זה מה שאתם צריכים לעשות

כל מי שיש לו חתול או כלב, נאלץ מתישהו לשלם סכומים שונים עבור טיפול רפואי עבור החיה שלו • ישנה דרך לחסוך את התשלום הזה, שעלול להיות לא מבוטל, שהופכת פופולרית יותר ויותר

אישה והחתול שלה. צילום: Getty Images

בעלי כלבים וחתולים משקיעים יום-יום בחיות המחמד שלהם בכמה היבטים, שהבולטים שבהם הם אלו העוסקים בבריאות ובפנאי של חברינו הטובים.

כשהם חולים או נמצאים בצרה, אין ספק שמגיע להם לקבל את היחס והטיפול הטובים ביותר, כי כל מה שאנחנו רוצים זה פשוט לראות אותם מכשכשים בזנב או באים אלינו כדי לקבל ליטוף או שניים. אבל מה עושים אם צריך לעבור טיפול רפואי מכל סיבה שלא תהיה? בעוד לאנשים בישראל יש קופות חולים, מה שיכול לחסוך להם במקרים מסוימים הון לא קטן, לחיות המחמד שלנו אין ביטוח דומה – אך כן ישנן כמה חברות ביטוח שמציעות ביטוחים לחתולים ולכלבים.

המודעות בישראל לחשיבות ביטוח רפואי לכלב או לחתול נמוכה ממדינות אחרות בעולם, אבל היא נמצאת במגמת עלייה בשנים האחרונות, והפוטנציאל בשוק ביטוחי חיות המחמד בישראל עשוי להגיע לכחצי מיליארד שקלים בשנה. רק לשם השוואה, שוק ביטוח חיות המחמד העולמי צפוי לצמוח מ-6.72 מיליארד דולרים ב-2023 ל-17.13 מיליארד דולרים עד 2030.

כלב מלקק את הבעלים שלו (אילוסטרציה), צילום: Getty Images

ביטוח שכזה נוצר בדיוק למקרים כאלו, שבהם אנו נדרשים לשלם עלויות כלכליות גבוהות שלא נערכנו אליהן מראש כדי לטפל בחיות שלנו. אחד מאותם ביטוחים הוא זה של ליברה, הביטוח הראשון לחיות מחמד שמונגש בדיגיטל, החל משלב הרכישה ועד שלב התביעה, כולל תשלום אונליין ברגע הדיווח וקבלת התשלום על התביעה באותו רגע לאחר שהמבוטח בוחר את הווטרינר שבו ירצה לטפל בחיית המחמד שלו. אותו ביטוח מכסה מחלות, תאונות, ניתוחים, בעיות חניכיים, קלקולי קיבה, טיפולי חירום ועוד.

בליברה אף מקיימים בכל יום שבת, בין השעות 14:00-10:00, ימי אימוץ במתחם של עמותת SOS בהרצליה (כפר שמריהו) בשיתוף ליברה, שתציע הטבות לכל מי שיאמץ במתחם באותו יום.

יום אימוץ של עמותת SOS בשיתוף ליברה // צילום: יחסי ציבור

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר