עלייה דו ספרתית במספר הישראלים שביקרו בטאיוואן

מדובר בזינוק של 12.4% במספר התיירים הישראלים אשר ביקרו באי בשנת 2019 • זה לא סוד שהיצע החבילות לטאיוואן לכל סוגי המטיילים, גדל משנה לשנה • ההסברים בפנים

 עלייה דו ספרתית במספר התיירים הישראליים

טאייפי, ה-18 מרץ, 2020 – משרד התיירות של טאיוואן (TTB) פרסם לאחרונה את הנתונים בנוגע למספר התיירים אשר נכנסו לטאייוואן בשנת 2019, ואלו הראו עלייה של 12.4% במספר התיירים הישראלים אשר ביקרו באי בשנת 2019 ומדובר במגמה שממשכיה לעלות כבר שנה רביעית ברציפות.

 עלייה דו ספרתית במספר התיירים הישראליים ב-2019  Hehuanshan // צילום : Shutterstock

ד"ר טראסט לין, מנכ"ל הסניף הסינגפורי של משרד התיירות של טאיוואן האחראי גם על השוק הישראלי אמר: "עם קצב גידול דו ספרתי במספר התיירים הישראלים הנכנסים לטאיוואן מזה שנה רביעית ברציפות, וביקורים של מספר מפורסמים כדוגמת נטלי דדון ובר זומר, טאיוואן הופכת להיות יעד ידוע ומבוקש בקרב ישראלים בכל הגילאים. שנת 2020 היא שנת התיירות ההררית, שנה שבה נתמקד ונשווק את יופיים של חמשת המחוזות ההרריים בטאיוואן עם 24 חבילות ייחודיות המותאמות לפעילויות באזורים ההרריים, צעד אשר ימשוך מטיילים ישראלים רבים שאוהבים טבע והרפתקאות".

בזכות עבודה קשה של משרד התיירות הטאיוואני הכוללת בין היתר: שיווק אקטיבי ברשתות החברתיות ובמיינסטרים, סבסוד טיולי הכרויות לסוכני תיירות ולאנשי מדיה, קיום אירועי תיירות ועוד הרבה מאמצים אחרים, המודעות לגבי טאיוואן כיעד תיירותי עלתה בצורה ניכרת בקרב השוק הישראלי. בנוסף, משרד התיירות דאג להגדיל את היצע התוכן על טאיוואן בשפה העברית על מנת להנגיש  את הידע אודות טייוואן במגוון תחומים החל מתרבות ועד קולינריה ונופים.  

היצע החבילות לטאיוואן הן למטייל העצמאי והן למטיילים בטיולים מאורגנים גדל משנה לשנה, המסמל כי טאיוואן הפכה ליעד נגיש מאי פעם לישראלים שרוצים לטייל בה. בין הסוכנויות התיירות המציעות חבילות לטאיוואן (לפי סדר הא'-ב'): איילה נסיעות, אקו טורס, אשת טורס, בריזה, החברה הגיאוגרפית, כרמל תיירות, סניור, פגסוס, פלייאיסט, שביל הדרקון ועוד. מספר זה עוד צפוי לגדול בשנת 2020, כתוצאה מעלייה בביקוש לטיולים בטאיוואן בקרב הקהל הישראלי הרוצה לחקור ולגלות יעדים חדשים באסיה.

משרד התיירות הטאיוואני (TTB) הוא המשרד האחראי על תיירות הפנים והחוץ של טאיוואן. השוק הישראלי מנוהל על-ידי הסניף הסינגפורי של משרד התיירות הטאיוואני. הסלוגנים המלווים את שיווק טאיוואן הם "זה הזמן לטאיוואן" ו-"הלב של אסיה", כשהדוב הלאומי של טאיוואן מהווה הסמל הראשי. 

###

למידע נוסף על טאיוואן, אנא בקרו אותנו באתר הרשמי: 

ליצירת קשר:

אלכס טראפ

alex@purple.media

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר