חזרה ללימודים 2024: הרשת שהכי הפתיעה אותי

שנת הלימודים החדשה מתקרבת בצעדי ענק וכמו כל הורה, חיפשתי את המקום המושלם לרכוש את כל הציוד הדרוש לחזרה לבית הספר. כמו אמהות רבות אחרות, רציתי לוודא שאבחר במקום שיציע מבחר מוצרים עשיר ושירות טוב, כדי שלא אלך לאיבוד עם הרשימה שקיבלנו מבית הספר. לשם כך יצאתי למסע בין רשתות השיווק השונות

סניף מלחה ירושלים, אופיס דיפו . . צילום: יח"צ

בשיתוף אופיס דיפו

האמת? לא ידעתי למה לצפות. עברתי בין חנויות גדולות ומפורסמות, ובאופן טבעי, הייתי סקפטית לגבי מה שמצפה לי ואז הגעתי לאחד מהסניפים החדשים של אופיס דיפו – והאמת מהשנייה הראשונה הופתעתי.

אופיס דיפו, שאותה אני זוכרת כרשת אפורה של ציוד משרדי, עברה מתיחת פנים כזאת מדהימה והצליחה להפתיע אותי ובגדול! העיצוב החדש, המודרני והנקי של סניף סינמה סיטי בראשון לציון נתן תחושה של יוקרה – דבר שלא ציפיתי למצוא בחנות כזו. הרגשתי כאילו נכנסתי לדיוטי פרי עם עולם של צבעים, סגנונות ומותגים מובילים. מנהל החנות סיפר לי שזו לא החנות הכי יפה ברשת ושמעבר לזה גם יש חנויות ותיקות שמתוכננות להפוך לכאלה בטווח הקרוב. עניין העיצוב בא לידי ביטוי גם באתר רשת, שגם הוא הפתיע בקו הנקי שלו: www.officedepot.co.il

מגוון ענקי של מוצרים, צילום: אופיס דיפו

 עולם שלם של מוצרים

טיילתי בין המדפים שהיו מלאים במבחר עצום של מוצרים. מצאתי תיקים אופנתיים מהמותגים המובילים בעולם, ערכות יצירה איכותיות, מחברות מעוצבות, מחדדים מכל הסוגים ועפרונות מיוחדים וארגונומיים. מכל קבוצת מוצרים יש מגוון כל כך רחב שהילדים לא ידעו מה לבחור. מעבר לזה, בכל מדף כמעט מסתתר מוצר מיוחד עם קריצה, שאפילו לא ידעתי שקיים כמוהו.

חווית שירות אישית

מה שבאמת עשה את ההבדל היה השירות. כשנתקלתי בשאלה לגבי פריט מסוים, לא היה צריך הרבה כדי לאתר את המוכרת שניגשה עם חיוך רחב ושאלה מה שלומי. היא הייתה סבלנית, מיומנת וניכר היה שהיא לא מנסה למכור לי אלא רק לוודא שאני מסתדרת. זה היה שירות אישי מכל הלב שידע למקד אותי בדברים החשובים באמת. במהלך הביקור בסניף, גיליתי פתרון חדשני ללקוחות המעדיפים לקנות אונליין. מסתבר שלכל סניף יש כפתור ייעודי באתר המאפשר ללקוחות לדבר ישירות עם מנהל הסניף ולקבל תשובות לכל השאלות שיכולות לעלות בעת רכישה ברשת. הפיצ'ר הזה מקנה חווית שירות אישית לא רק בחנות, אלא גם ברכישה באינטרנט, שזה בדיוק מה שחסר לפעמים. שווה לנסות!

חפש את הלחצן לקבלת עזרה ישירות מהסניף, צילום: יח"צ

 סגנון ייחודי

על המחשבים שמוצגים בחנות רצו לאורך הביקור סרטונים של הרשת, אותם היא מפרסמת ברשתות החברתיות – סרטונים קלילים וקצרים שבאים לספר דווקא על הדברים המשעשעים והחמודים שיש לרשת להציע ולא בהכרח על המוצרים ה"כבדים". מאחר ומעולם לא התבגרתי באמת, לי זה עשה את זה.

תצוגת מחשבים, צילום: יח"צ

מגוון של מחלקות במקום אחד

למרות שהגעתי לשם רק לצורך קניית ציוד חזרה לבית הספר, לא יכולתי שלא לשים לב למחלקת המחשבים שמעולם לא ידעתי שקיימת באופיס דיפו. אמנם, הילדים לא צריכים עכשיו מחשב, אבל טוב לדעת שיש שם אופציות רבות. באזור אחר מצאתי שפע של כיסאות, שולחנות וציוד ארגונומי, שלמזלי גם אותם הילדים לא צריכים כרגע, כי אחרת הייתי יוצאת בנזק נוסף.

בנוסף לכל אלו, קיימת גם מחלקת אומנות מבית 'ארטא', עם מותגי האומנות המובילים בעולם, גם למתחילים וגם למקצוענים: צבעים, מכחולים, עפרונות רישום, קנבסים, סקצ'בוקים ועוד המון מוצרים שעושים חשק ליצור.

מחלקת אומנות, צילום: יח"צ

לסיכום, יצאתי מאופיס דיפו עם תחושה טובה. מצאתי את כל מה שחיפשתי – ואפילו יותר מזה.

הילדים מרוצים ומבחינתי הרגשתי שעמדתי בגבורה במשימה הכי קשה של החופש הגדול.

לרכישה באתר לחצו כאן >>

בשיתוף אופיס דיפו

כדאי להכיר