אין לנו כוכב לכת אחר: הכירו את הפודקאסט החדש מבית ישראל היום, בהנחיית דנה רון

כיצד תשפיע הבינה המלאכותית על מכשירי החשמל שלנו? מדוע שרפות שנגרמות עקב סוללות ליתיום הן כה חריפות? ואיפה בישראל נהגים שצופרים לשווא מקבלים על כך קנס? ב"דיבור נקי", פודקאסט הסביבה החדש של "ישראל היום", בהנחיית דנה רון, יתגלו התשובות לשאלות שנוגעות לחיים של כולנו

פודקאסט דיבור נקי. צילום: מערכת ישראל היום

בשיתוף מא"י תאגיד מיחזור

אם פעם רק "מחבקי עצים" עסקו בנושאי סביבה, היום כבר ברור שמדובר בתחום שרלוונטי לחיי היום-יום של כל אחד ואחת מאיתנו: לבריאות שלנו, לאוכל שאנחנו אוכלים, לכסף שלנו, למכשירי החשמל אצלנו בבית ועוד.

בימים אלו עולה לאוויר "דיבור נקי", פודקאסט הדגל החדש של "ישראל היום", בהנחייתה של דנה רון, שייגע בהיבטים המגוונים הללו. בכל פרק, דנה תשב לשיחה פתוחה עם הדמויות הבולטות בתחום הסביבה מהעולם העסקי, הציבורי והאקדמי, ותברר: כיצד חיינו צפויים להיראות בשנים הקרובות? ומה אנחנו יכולים לעשות כדי לשפר את מצבנו?

למעשה, מדובר ב"ווידאוקסט": כל פרק יעלה לפלטפורמות הפודקאסטים השונות וגם יצולם ויהיה זמין לצפייה. הפודקאסט מצולם באולפנים החדשים שהוקמו לאחרונה במערכת "ישראל היום", שבהם צפויים להצטלם גם פודקאסטים חדשים נוספים שיעלו בתקופה הקרובה. הפקת "דיבור נקי" היא חלק ממהלך ההתחדשות של מחלקת הדיגיטל של "ישראל היום".

הפודקאסט מופק בשיתוף עם מ.א.י – תאגיד מיחזור אלקטרוניקה לישראל (ללא השפעה על התכנים מצידם). מיחזור פסולת אלקטרונית הוא אחד הנושאים הסביבתיים החמים כיום, כשהמכשירים החשמליים מעצבים את היומיום שלנו.

כל פרקי "דיבור נקי" צפויים לעלות בכל אפליקציות הפודקאסטים, ביוטיוב וכמובן – באתר "ישראל היום".

בשיתוף מא"י תאגיד מיחזור

כדאי להכיר